January 20, 2017
15:48 جمعه، 1ام بهمنماه 1395
کد خبر: 82092

نسخه جدید اپلیکیشن سیم‌پی رونمایی شد

ایستنا: شرکت آلتون تک نسخه جدید اپلیکشین سیم‌پی که یک سامانه جامع برای ارایه خدمات و محصولات الکترونیک بر بسترهای مختلف است را رونمایی کرد.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطاتت (ایستنا)، مهرداد فضیلت، مدیرعامل شرکت آلتون تک در نشست خبری درباره این اپلیکیشن گفت: زیرساخت سیم‌پی به شکلی طراحی شده که قابلیت فروش و ارائه انواع محصولات و خدمات الکترونیک را به کاربران فراهم می‌کند.
وی افزود: همچنین طراحی فنی سیم‌پی به گونه‌ای است که اضافه شدن محصولات به آن در کمترین زمان امکان‌پذیر است و درحال حاضر سرویس‌های قابل ارایه از طریق آن شامل بلیت‌های مسافرتی (بلیت قطار، هواپیما، اتوبوس)، بلیت سینما و تئاتر، استعلام و پرداخت قبوض شهری و تلفن همراه، استعلام و پرداخت ریز جرایم رانندگی، پرداخت اقساط بیمه، انواع گیفت کارت، اتوشارژ، پین شارژ، اینترنت، خدمات اپراتوری و کارت‌های مخابراتی (افغان کارت و کارت هوشمند) است.
فضیلت، وجه تمایز سیم‌پی با سرویس‌های موجود را طراحی منطبق با استاندارد‌های روز دنیا، امنیت بالا، قابلیت اعتماد بالا، سرعت بالا، مقاوم در برابر خرابی، راحتی استفاده، طراحی منحصر به فرد رابط کاربری، تنوع محصولات و کانال‌های پرداخت متنوع عنوان کرد.
به گفته وی، سیم‌پی علاوه بر ارایه خدمات و محصولات ذکر شده از طریق باشگاه مشتریان و کیف پول متصل به آن چرخه کاملی از اکوسیستم را شکل می‌دهد. به این شکل که کاربران با عضویت  در باشگاه مشتریان به ازای هر تراکنش خود امتیاز و اعتباری کسب می‌کنند.
فضیلت افزود: آن‌ها با استفاده از این امتیازها می‌توانند رتبه خود در باشگاه را ارتقا بخشند (کاربر طلایی، نقره‌ای…) و به این شکل در خریدهای خود از سیم‌پی تخفیف‌های ویژه دریافت کنند. همچنین با اعتبار جمع شده خود در باشگاه مجدد می‌توانند از داخل سیم‌پی خرید انجام دهند.
آلتون تک توسط جمعی از اساتید، مدیران و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف، با هدف ارتقای سطح زندگی و کار مشتریان از طریق ارایه راهکارهای نوین و موثر با استفاده از دانش روز دنیا در حوزه فناوری اطلاعات تاسیس شده و قصد دارد با کمک فارغ التحصیلان با استعداد دانشگاه های معتبر کشور و حمایت از ایده های نوآورانه جزو بازیگران معتبر صنعت فن آوری اطلاعات باشد. 
این شرکت از سال ۹۱ فعالیت خود را تحت عنوان اولین شرکت مجموعه با نام "تجارت الکترونیک آلتون" در حوزه تجارت الکترونیک آغاز کرد و در طی این سال ها با رویکرد ارایه راهکارهای نوین برای بهبود زندگی و کسب و کار مشتریان، بر پایه دانش و فناوری روز دنیا در حوزه فناوری اطلاعات در تلاش بوده تا گره از مشکلات مشتریان خود بگشاید.
اپلیکیشن سیم‌پی از طریق نشانی https://cafebazaar.ir/app/?id=ir.altontech.newsimpay قابل دانلود است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.