اپراتورها

تلفن همراه

January 28, 2017
21:10 شنبه، 9ام بهمنماه 1395
کد خبر: 82161

NFV و استفاده اپراتور مخابراتی LG Uplus از محصولات جونیپر در پروژه 5G

اپراتور کره ای LG Uplus اعلام کرده است برای به روزرسانی شبکه خود به نسل پنجم تلفن همراه (۵G)، از شبکه جونیپر استفاده خواهد کرد. این اپراتور کره ای دو معیار برای انتخاب تعیین کرده که عبارتند از مسیریابی مجازی و هماهنگی با NFV منبع باز. به این ترتیب، این شرکت قابلیت بازتاب مسیر مجازی در سوئیچ های vMX و EX4300/EX2200 وجود دارد را برای پروژه نسل پنجم خود انتخاب کرده است.
 
به دلیل اینکه مرجع مسیریابی مبتنی بر NFV در کره وجود نداشت، juniper از همان ابتدا با +LG U همکاری مستقیمی داشت تا بتواند مسائل احتمالی را برطرف کرده و الزامات انطباق با دستگاه ها و زیرساخت های دیگر شرکت ها را نیز فراهم کند.
 
فناوری مسیریابی مجازی ال‌جی یوپلاس امکان بازیابی خودکار را دارد که خطاهای به وجود آمده در شبکه را تشخیص می دهد و به صورت پویا مسیر مجازی جدیدی به وجود می آورد تا قطعی خدمات به وجود نیاید. به علاوه امکان بهبود خودکار هم شرایطی را فراهم می کند که اگر میزان CPU و حافظه موجود برای به کارگیری حافظه از حد بگذرد، از خرابی سیستم جلوگیری شود.
 
به گفته شرکت جونیپر، فناوری آن ها می تواند از سیستم عامل ها، هاپروایزرها و ابزارهای هماهنگی دیگر شرکت ها هم پیشتیبانی کند و ماژول های قابل سفارشی سازی هم دارد. این شرکت خدمات مسیریابی IPv6، ضد هک و ضد DDoS را هم در زیرساخت LG Uplus فراهم کرده است و امکانات جدیدی هم در آینده به این موارد اضافه خواهد شد.
 
ال‌جی یوپلاس، اپراتور مخابراتی کره‌ای است، که در زمینه ارائه خدمات تلفن همراه، خدمات اینترنت، شبکه‌های بی‌سیم پهن‌باند، تلویزیون کابلی و تلویزیون دیجیتال فعالیت می‌نماید. LG Uplus در سال ۱۹۹۶ از ادغام ۳ شرکت زیرمجموعه گروه ال‌جی بنام‌های: ال‌جی تلکام، ال‌جی داکام و ال‌جی پاورکام، راه‌اندازی شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.