باندپهن

باندپهن ثابت

March 18, 2017
10:07 شنبه، 28ام اسفندماه 1395
کد خبر: 82834

بزرگترین مرکز تماس کشور مهر ۹۶ افتتاح می‌شود

مدیر عامل شرکت خدمات اول مخابرات با ابراز امیدواری نسبت به میزان پیشرفت یکی از بزرگترین پروژه‌های مرکز تماس کشور گفت: احتمالا مهر سال آینده رونمایی از این مرکز تماس را که قابلیت پاسخگویی هم‌زمان توسط ۱۲۰۰ نفر را دارد، خواهیم داشت.
 
ناصر قدیر کاشانی صبح امروز در نشست خبری با بیان اینکه پنج سال است زیر نظر شرکت مخابرات ایران فعالیت می‌کنیم، اظهار کرد: در سال آینده یکی از بزرگترین مرکز تماس‌های کشور که 80 درصد کار توسعه آن انجام شده و با ظرفیت پاسخگویی 1200 نفر در پنج طبقه راه‌اندازی خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه احتمالا افتتاح این مرکز تماس به مهر ماه موکول می‌شود، گفت: قرار است با راه‌اندازی این مرکز، تمامی شماره‌های مربوط به مراکز تماس مخابرات مانند 2020، 1818، 2021 و… یکپارچه شده و تنها از طریق یک شماره به مرکز تماس مذکور متصل شوند.
 
مدیر عامل شرکت خدمات اول مخابرات با بیان اینکه راه‌اندازی پایلوت این مرکز تماس را برای مخابرات تهران خواهیم داشت و بعد برای نمونه در چهار منطقه مخابراتی دیگر نیز راه‌اندازی می‌کنیم، یادآور شد: سیاست شرکت مخابرات ایران، ارائه خدمات فروش و پس از فروش با استفاده از یک شماره است.
 
قدیر کاشانی ضمن اعلام بازه زمانی رونمایی از این پروژه به یکی دیگر از تصمیمات این مجموعه اشاره کرد و گفت: یکی از تصمیماتمان در راستای توسعه این پروژه استفاده از آن به عنوان مرکز تماس صنعتی است تا بتوانیم علاوه بر خدمات به مخابرات، خدمات‌دهی به سایر متقاضیان اعم از بخش‌ها، دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف را هم داشته باشیم.
 
وی در پاسخ به شائبه تعدیل نیرو در هلدینگ مخابرات (اعم از شرکت اصلی و شرکتهای فرعی)، قویا این موضوع را رد کرد و گفت: واقعا مدیران همچین برنامه‌ای ندارند و حتی قصد تعدیل یک نفر را هم نداریم بلکه از طرفی می‌خواهیم با تمام توان از ظرفیت نیروی انسانی موجود بهترین استفاده را داشته باشیم.
 
مدیر عامل شرکت خدمات اول مخابرات همچنین درباره شرایط قرارداد پرسنل این مجموعه و اعتراضاتی که گاها از سمت آنها نسبت به ناعادلانه بودن حقوق‌شان شنیده می‌شود، هم گفت: دو سه مدل نارضایتی در این زمینه وجود دارد که یکی از آنها انعقاد قرارداد مستقیم پرسنل با شرکت مخابرات ایران است که نمایندگان مجلس و وزیر ارتباطات هم این موضوع را نپذیرفت.
 
وی ادامه داد: برخی دیگر می‌گویند که سطح درآمدشان پایین است و از این جهت هیأت مدیره مخابرات به فکر چاره افتاد تا اقدامی برای بهبود وضعیت معیشت این دست افراد داشته باشد. همین موضوع عاملی شد تا در دو سه استان آزمونی به شکل پایلوت از تمامی کارشناسان گرفته و به آنها نمره داده شود.
 
قدیر کاشانی ابراز کرد: قرار شد تا براساس نمرات حاصل از این آزمون، سطح شغلی و نوع قراردادی پرسنل تغییر کند؛ در نهایت هم قرار شد این آزمون به شکل یکپارچه در کل کشور برگزار شود تا پرسنل با قراردادهای بهتری بتوانند خدمت کنند.
 
وی به قرارداد دیگری با شرکت مخابرات اشاره کرد و گفت: قرار است تا خدمات ارزش افزوده را روی بستر اینترنت پرسرعت مخابرات (ADSL) عرضه کنیم.
 
مدیر عامل شرکت خدمات اول مخابرات با بیان اینکه در حال حاضر هیچ قرارداد همکاری با همراه اول نداریم، درباره اینکه گفته می‌شود قرار است با یکی از شرکت‌های (MVNO) طرف قرارداد با این اپراتور به شکل پیمانکار محتوایی و خدماتی کار کنید، عنوان کرد: تاکنون مذاکره‌ای در این زمینه نداشته‌ایم کما اینکه از ابتدا تمایلی به فعالیت در حوزه اپراتور مجازی موبایل نداشتیم چرا که در این صورت باید می‌رفتیم از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مجوز دریافت می‌کردیم.
 
وی ضمن مبارک دانستن یکپارچه‌سازی ساختار مخابرات و حذف هیأت مدیره‌های استانی و تبدیل آنها به مناطق، اشاره‌ای هم به تعرفه‌های ارتباطی داشت و گفت: در گذشته مجبور بودیم با 30 هیأت مدیره استانی همکاری کنیم اما با یکپارچه‌سازی ساختار دیگر با یک هیأت مدیره طرف حساب هستیم و از این جهت اقدامی قابل توجه بود؛ افزایش تعرفه‌های ارتباطی هم کمی وضعیت مالی را بهبود بخشید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.