تجارت الکترونیک

رمز ارز

December 11, 2017
22:51 دوشنبه، 20ام آذرماه 1396
کد خبر: 86382

مبادله بیت کوین در بورس کلید خورد

 
 
 
از این پس خرید و فروش بیت کوین در بازارهای سهام نیز ممکن خواهد بود، زیرا قرار است در آینده مبادله این ارز دیجیتال برای اولین بار در بازارهای مذکور صورت بگیرد.
به گزارش فارس به نقل از اسین ایج، اولین مبادله آتی بیت کوین در ساعت 6 بعداز ظهر امروز در بازار جهانی CBOE و در بازار تبادلات ارزی و سهامی CBOE Futures صورت می گیرد.
 
قیمت هر بیت کوین در این بازار برای تحویل در ماه ژانویه 15940 دلار برابر با 11905.3 پوند تعیین شده است. رقم اولیه اعلام شده برای خرید این بیت کوین ها 15460 دلار بوده و 398 تماس تجاری برای معامله مذکور تا به حال صورت گرفته است.
 
خرید آتی بیت کوین در این بازار سهام بر مبنای قیمت حراج اعلام شده بر طبق دلار آمریکا در بازار سهام Gemini  صورت می گیرد.
 
قیمت بیت کوین از روز یکشنبه تا به حال 2.62 درصد افزایش یافته و در بازار تبادل سهام Bitstamp لوکزامبورگ به 14900 دلار و در بازار سهام Gemini به 15600 دلار رسیده است. ارزش بیت کوین از اواسط ماه اکتبر گذشته تا به حال ده هزار برابر شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.