تلفن همراه

گوشی

May 9, 2018
14:40 چهارشنبه، 19ام اردیبهشتماه 1397
کد خبر: 90525

مشکل قطعی تماس گلکسی اس ۹ برطرف می‌شود

سامسونگ قصد دارد به منظور حل مشکل قطع ناگهانی تماس در گوشی‌های پرچمدار و جدید گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس، به‌روزرسانی نرم‌افزاری جداگانه منتشر کند.
 
به گزارش وب سایت ubergizmo، بسیاری از کاربران گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس چندی پیش، از مشکل قطع ناگهانی صدا هنگام تماس تلفنی خبر داده بودند. با اینکه ماه گذشته سامسونگ، بعنوان شرکت سازنده، یک نسخه به‌روزرسانی را تحت عنوان آپدیت ماه آوریل ارائه کرد اما این مشکل برطرف نشد.
 
حالا بر اساس گزارش‌ها، سامسونگ به تازگی با انتشار یک آپدیت جدید و جداگانه، می‌خواهد برای گوشی‌های اس ۹ و اس ۹ پلاس نسخه جدیدی از یک به‌روزرسانی را منتشر کند تا کاربران این گوشی‌ها بتوانند با دانلود و دریافت آن، مشکل مربوطه را حل کنند.
 
بسیاری از کاربران گوشی‌های اس ۹ و اس ۹ پلاس پیش‌تر گفته بودند که تنها ۲۰ ثانیه پس از آغاز تماس تلفنی، صدای آن‌ها به طور ناگاهی و کامل قطع می‌شود. برخی دیگر اعلام کرده بودند که صدایشان هنگام تماس تلفنی مخدوش شده و موجب می‌شود اصوات نامعلومی را به مخاطب ارسال کنند. اگر شما نیز جزو آن دسته از کاربران بدشانس پرچمداران سامسونگ هستید، می‌توانید با دریافت این به‌روزرسانی مشکل قطع صدای گوشی خود را برطرف کنید.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.