تلفن همراه

گوشی

October 7, 2012
9:58 یکشنبه، 16ام مهرماه 1391
کد خبر: 50799

روند پر نوسان انواع گوشی موبایل در بازار

 

فروشندگان و دست اندرکاران حوزه بازار دیجیتال، از افزایش قیمت لحظه‌ای انواع لوازم جانبی گوشی تلفن همراه خبر دادند.
نوسانات نرخ ارز طی روزهای گذشته باعث کاهش واردات این کالای ارتباطی و همچنین افزایش قیمت در سطح بازار تلفن همراه شده است.

به گزارش دنیای اقتصاد بررسی‌های بازار لوازم جانبی تهران حاکی از آن است که هم‌اکنون به دلیل شرایط اقتصادی حاکم در کشور و به دلیل نوسانات غیرقابل پیش‌بینی نرخ ارز، بیشتر فعالان قانونی و غیرقانونی واردات خود را در زمینه لوازم جانبی گوشی در سطح بازار کاهش داده‌اند. همچنین بر اساس اعلام فروشندگان قیمت گوشی Galaxy S III سامسونگ با افزایش قیمت 465 هزار تومانی نسبت به یک ماه گذشته در اختیار مشتریان قرار گرفت. گوشی I9300 Galaxy S III سامسونگ که در ماه گذشته با گارانتی رسمی و با قیمت یک میلیون و 244 هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می‌گرفت هم اکنون با قیمت یک میلیون و 709 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود. فروشندگان گوشی‌های سامسونگ معتقدند در صورت افزایش نرخ ارز همچنان شاهد گران شدن این کالای ارتباطی در بازار خواهیم شد. از امکانات کلیدی این گوشی پرفروش و جدید سامسونگ می‌توان به صفحه نمایش لمسی خازنی 8/4 اینچ Super AMOLED با وضوح 720 در 1280HD پیکسل و 16 میلیون رنگ و پوشش Gorilla، نسخه 4.0.4 آندروید با منوی Touchwiz، پردازنده چهارهسته‌ای 1.4GHZ Cortex-A9 اشاره کرد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.