اپراتورها

تلفن همراه

January 27, 2014
12:55 دوشنبه، 7ام بهمنماه 1392
کد خبر: 60482

همراه اول انقدر مشترکان خوش حساب را شرمنده نکند

اکوپرس نوشت: جایزه مشترکان خوش حساب یک روز مکالمه رایگان! صبح پیامک : مشترک عزیز خوش حساب باش تابه شما یک روز مکالمه رایگان بدهیم! ظهرپیامک، شب پیامک، بیلبردهای خیابان، ایمیل، بنرهای اینترنتی، پیام های تلویزیونی، پیام های رایویی…
 
اگر این مشترک گرامی نه آن جایزه یک روز خوش حسابی را بخواهد و نه آن هجمه تبلیغاتی دیوانه وار را! چه کسی را باید ملاقات کند؟ به چه کسی باید صورت حساب پیش پرداخت بپردازد؟
 
دو نکته در این جا وجود دارد،که لازم است شرکت محترم همراه اول از دیدگاه یک شهروند صاحب حق و حقوق شهروندی به آن توجه کند، اول اینکه مشترک اگر خوش حساب باشد هیچ نیازی به آن یک روز مکالمه رایگان ندارد، یعنی آنقدر پول در جیب دارد و آنقدر مکالمات و ارتباطاتش برایش ارزش دار که برای آن هزینه می کند. پس منت شما را نمی پذیرد.
 
نکته دوم اینکه شرکت محترم همراه اول چرا منظور خود را از یک روز مکالمه رایگان مشخص نمی کند؟ یک روز مکالمه رایگان یعنی ۲۴ ساعت مکالمه رایگان برای یک مشترک خوش حساب ؟ یا به اندازه مکالمه روزانه یک مشترک به او هدیه داده می شود؟ آیا شما میزان مکالمات تک تک مشترکان خوش حساب را به طور متوسط در یک روز محاسبه می کنید؟ اصلا مشترک خوش حساب چه تعریفی دارد؟ هرکس بیشتر صحبت کند و زودتر تسویه حساب کند؟ هرکس کمتر صحبت کند و بیشتر پول بدهد؟…
 
نکته دیگر اینکه مشترک شما که این همه برای شما می ارزد و به وسیله تبلیغات انفجاری در حال  بدست آوردن این مشترک هستید فقط برای شما یک روز مکالمه رایگان ارزش دارد؟
 
صورت های مالی ۹ماهه سال جاری همراه اول در مقایسه با دوره ۹ماهه سال گذشته(سال ۹۱) ۱۲درصد رشد EPS و ۲۰درصد رشد درآمد را نشان می دهد، پس چرا در ارزش گذاری به مشتریان از روش های متعالی تر استفاده نمی شود؟ آیا حفظ کمال و شان مشتریان برای شرکتی که مداوم در حال سود دهی های کلان است در اولویت نیست؟
 
چرا همه پیشنهادات جذاب این شرکت در حد مخاطبان سیم کارت دانش آموز و برای مخاطب کودک و نوجوان تعریف می شود…
 
مساله اینجاست که رسالت فرهنگی و رسالت تجاری شرکت های بزرگ در همه دنیا تعریف می شود تا آنها که جلوتر می روند الگوهایی برتر برای دیگران باشند. اما  در ایران شرکت هایی که به مدد فناوری به الگوهای اصلی تجارت تبدیل شدند،تنها با همان هدف سودآوری تجاری و بدون نگاه به فرهنگ سازی مدل های درست تبلیغات و مارکتینگ  پیش می تازند و عملکرد فعلی، این ویترین مناسب را در اختیار دیگر بخش ها قرار نمی دهد تا به عنوان الگویی مناسب از روش های آنان بهره گیری شود و این موضوعی است که نیاز به چاره اندیشی دارد.
 
نفیسه آذرخش
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.