کمپین تالیا برای فعالسازی دوباره سیمکارتهای غیرفعال
شرکت گسترش ارتباطات تالیا از فعالسازی دوباره سیمکارتهای غیرفعال شده خود خبر داد.
شرکت گسترش ارتباطات تالیا از فعالسازی دوباره سیمکارتهای غیرفعال شده خود خبر داد.
برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.
با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
(ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری
اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت
خواهید کرد.
برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است
عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv
ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی
پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال
برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه
محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود.
بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت
میشود.
مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر
خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته
خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در
حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل
هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.
۱ دیدگاه
پوریا
بخدا بعد از پیگیری های مختلف فهمید اول اینکه قانون سلب امتیاز یا قانون 90 روزه قانون نیست فقط یک دستور عمل ساده است دوم با تمام احترام هنوز بعضی سازمان ها هستند که قانون فروش و اجاره خوب اجرا نمی کنند به خدا این سیم کار فروخته می شه و برای گرفتنش باید پول بدی که جز فانون خرید حساب می شود متصفانه اول قانون خرید اجرا می کنند و بعد قانون اجاره می کنند تنها اپراتوری قانون خوب اجرا می کنند مخابرات بخش تلفن ثابت هست که بعد از تخلیه خط پول تلفن بر می گردد در آخر یک سوال می مانند چرا این سیک کارت خریذاری شده از شخص گرفته شده در زمان سلب امتیاز هیچ اطلاع رسانی نمی شه حداقل می تونن از طریق زیر اطلاع رسانی کنند تماس تلفنی و ایمیل و فرستادن نامه و.... خود من سیم کارت همین سه اپراتور اعتیاری دارم که صلب امتیاز شده هزینه دادم دستور عمل سازمانها فقط به فکر شرکتها هستند و مصرف کننده که پول می ده و شرکت می سازه حساب نمی شه بالا ترین آرزو یکم احترام به مصرف کننده زیاد بشه پاسخ