اپراتورها

تلفن همراه

March 13, 2014
16:40 پنجشنبه، 22ام اسفندماه 1392
کد خبر: 61287

ارائه خدمات جامع همراه اول در تمامی شعب امور مشترکین تهران و البرز

مشترکین همراه اول از این پس می توانند برای دریافت هر گونه خدمت به یکی از شعب امور مشترکین شرکت خدمات اول TCT در استانهای تهران و البرز مراجعه نمایند. 
 
"علیرضا اصغرنژاد" معاون اجرایی شرکت خدمات اول TCT، گفت: به منظور افزایش رضایتمندی مشترکین همراه اول، طرح مدیریت سامانه ارتباط با مشتریان همراه اول در تمامی شعب استانهای تهران و البرز اجرا شد. وی افزود: پس از آموزش تمامی پرسنل شعب و ایجاد دسترسی های لازم، از این پس تمامی خدمات مورد نیاز مشترکین همراه اول در سراسر شعب امور مشترکین استانهای تهران و البرز ارائه می شود.
 
اصغرنژاد با بیان این که مشترکین همراه اول علاوه بر دریافت خدمات و سرویس های همراه اول می توانند برای ثبت و رسیدگی به شکایات نیز به یکی از شعب امور مشترکین مراجعه نمایند؛ اظهار داشت: حل مشکلات مشترکین همراه اول در خصوص آنتن دهی، آوای انتظار، تماس با خارج از کشور، تماس با 9990، وصل و حذف پیامک تبلیغاتی، ثبت نام و خرید سیم کارت، پیامک سرویس های ارزش افزوده، مشکلات GPRS ، MMS ، VMS، USSD، بسته ها، کارت شارژ اعتباری، عدم ارسال قبض، مشکلات خرید شارژ اینترنتی، هزینه مکالمات بیشتر محاسبه شده، تماس بان، مشکلات مربوط به طرح های همراه اول، سوء استفاده مالی از طریق پیامک، رومینگ انتقال شارژ، جوایز و بسته های تشویقی، رسیدگی به شکایات تمامی کانال های سرویس دهی و … در تمامی شعب شرکت خدمات اول TCT در تهران و البرز امکان پذیر است.
 
وی با اشاره به این که در هر مرحله از پیگیری مشکلات مشترکین همراه اول اطلاع رسانی لازم از طریق پیامک به مشترک انجام می شود؛ افزود: با راه اندازی این شبکه تمامی مشترکین همراه اول می توانند با مراجعه به یکی از شعب شرکت خدمات اول TCT خدمت درخواستی را دریافت و یا با طرح مشکل و انعکاس آن به شبکه کارشناسی رسیدگی به شکایات همراه اول، موضوع را پیگیری نمایند. 
 
اصغرنژاد از رعایت ضوابط و مقررات ابلاغ شده از سوی همراه اول در شعب امور مشترکین شرکت خدمات اول TCT خبر داد و تاکید کرد: تمامی ضوابط ابلاغ شده از جمله فروش کارت شارژ و سیم کارت با قیمت مصوب همراه اول در شعب با دقت انجام می شود و مشترکین می توانند با اطمینان خاطر برای دریافت خدمت مورد نظر به یکی از شعب امور مشترکین در سطح استان تهران و البرز مراجعه نمایند. معاون اجرایی شرکت خدمات اولTCT، هدف از اجرای این طرح را مشتری مداری و سهولت در روند خدمت رسانی به مشترکان همراه اول خواند و تصریح کرد: در فاز اول این طرح که خردادماه 92 عملیاتی شد تعداد 9 شعبه و در فاز دوم تعداد 51 شعبه از شعب امور مشترکین قادر به پاسخگویی همه جانبه به مشکلات مشترکین همراه اول بودند که با پیگیری های انجام شده، برگزاری دوره های آموزشی و ایجاد دسترسی های لازم در شعب اکنون این امکان برای تمامی شعب در استانهای تهران و البرز فراهم شده است. 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.