تلفن همراه

ارائه خدمات جامع همراه اول در تمامي شعب امور مشترکين تهران و البرز

مشترکين همراه اول از اين پس مي توانند براي دريافت هر گونه خدمت به يکي از شعب امور مشترکين شرکت خدمات اول TCT در استانهاي تهران و البرز مراجعه نمايند. 
 
"عليرضا اصغرنژاد" معاون اجرايي شرکت خدمات اول TCT، گفت: به منظور افزايش رضايتمندي مشترکين همراه اول، طرح مديريت سامانه ارتباط با مشتريان همراه اول در تمامي شعب استانهاي تهران و البرز اجرا شد. وي افزود: پس از آموزش تمامي پرسنل شعب و ايجاد دسترسي هاي لازم، از اين پس تمامي خدمات مورد نياز مشترکين همراه اول در سراسر شعب امور مشترکين استانهاي تهران و البرز ارائه مي شود.
 
اصغرنژاد با بيان اين که مشترکين همراه اول علاوه بر دريافت خدمات و سرويس هاي همراه اول مي توانند براي ثبت و رسيدگي به شکايات نيز به يکي از شعب امور مشترکين مراجعه نمايند؛ اظهار داشت: حل مشکلات مشترکين همراه اول در خصوص آنتن دهي، آواي انتظار، تماس با خارج از کشور، تماس با 9990، وصل و حذف پيامک تبليغاتي، ثبت نام و خريد سيم کارت، پيامک سرويس هاي ارزش افزوده، مشکلات GPRS ، MMS ، VMS، USSD، بسته ها، کارت شارژ اعتباري، عدم ارسال قبض، مشکلات خريد شارژ اينترنتي، هزينه مکالمات بيشتر محاسبه شده، تماس بان، مشکلات مربوط به طرح هاي همراه اول، سوء استفاده مالي از طريق پيامک، رومينگ انتقال شارژ، جوايز و بسته هاي تشويقي، رسيدگي به شکايات تمامي کانال هاي سرويس دهي و ... در تمامي شعب شرکت خدمات اول TCT در تهران و البرز امکان پذير است.
 
وي با اشاره به اين که در هر مرحله از پيگيري مشکلات مشترکين همراه اول اطلاع رساني لازم از طريق پيامک به مشترک انجام مي شود؛ افزود: با راه اندازي اين شبکه تمامي مشترکين همراه اول مي توانند با مراجعه به يکي از شعب شرکت خدمات اول TCT خدمت درخواستي را دريافت و يا با طرح مشکل و انعکاس آن به شبکه کارشناسي رسيدگي به شکايات همراه اول، موضوع را پيگيري نمايند. 
 
اصغرنژاد از رعايت ضوابط و مقررات ابلاغ شده از سوي همراه اول در شعب امور مشترکين شرکت خدمات اول TCT خبر داد و تاکيد کرد: تمامي ضوابط ابلاغ شده از جمله فروش کارت شارژ و سيم کارت با قيمت مصوب همراه اول در شعب با دقت انجام مي شود و مشترکين مي توانند با اطمينان خاطر براي دريافت خدمت مورد نظر به يکي از شعب امور مشترکين در سطح استان تهران و البرز مراجعه نمايند. معاون اجرايي شرکت خدمات اولTCT، هدف از اجراي اين طرح را مشتري مداري و سهولت در روند خدمت رساني به مشترکان همراه اول خواند و تصريح کرد: در فاز اول اين طرح که خردادماه 92 عملياتي شد تعداد 9 شعبه و در فاز دوم تعداد 51 شعبه از شعب امور مشترکين قادر به پاسخگويي همه جانبه به مشکلات مشترکين همراه اول بودند که با پيگيري هاي انجام شده، برگزاري دوره هاي آموزشي و ايجاد دسترسي هاي لازم در شعب اکنون اين امکان براي تمامي شعب در استانهاي تهران و البرز فراهم شده است. 
 

​​