اپراتورها

تلفن همراه

September 5, 2014
20:31 جمعه، 14ام شهریورماه 1393
کد خبر: 64110

نشان استاندارد بین‌المللی تکنولوژی و کیفیت برتر در صنایع ارتباطات اتحادیه اروپا به ایرانسل اهدا شد

ایرانسل موفق به دریافت نشان استاندارد بین المللی تکنولوژی و کیفیت برتر درصنایع ارتباطات (TQA) اتحادیه اروپا، تندیس معتبرترین و خوشنام‌ترین شرکت ایرانی و نیزنشان ویژه رضایتمندی مشتری در حوزه ارتباطات و پهنای باند از یازدهمین همایش زنجیره موفقیت سازمانی شد.
 
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در یازدهمین همایش زنجیره موفقیت سازمانی که پنج شنبه 13 شهریورماه و با حضور جمعی از مدیران صنایع کشور، در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، ایرانسل علاوه بر دریافت نشان استاندارد بین‌المللی تکنولوژی و کیفیت برتر در صنایع ارتباطات (TQA) اتحادیه اروپا، موفق به دریافت تندیس معتبرترین و خوشنام‌ترین شرکت ایرانی و نیزنشان ویژه رضایتمندی مشتری در حوزه ارتباطات و پهنای باند از سوی مهندس فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و رییس کمیسیون حمایت از توسعه ملی و دکتر ماشاالله عظیمی رییس هیات مدیره اتاق تعاون شد.
 
بنابر اعلام، پس از مطالعات و ارزیابی های صورت گرفته توسط دبیرخانه همایش زنجیره موفقیت سازمانی که با همکاری مرکز تحقیقات و ارزیابی دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران و بر مبنای شاخص‌های مرکز استانداردهای بین المللی (UKAS) انگلستان و پژوهشهای اقتصادی و اعتبار بخشی (USAS) ایالات متحده انجام شد، ایرانسل با تکیه براصول و استانداردها، توسعه و رشد کیفیت خدمات و توجه به توسعه زنجیره موفقیت و عملکرد مطلوب درون سازمانی و برون سازمانی، موفق به دریافت این نشان‌های ملی و بین‌المللی گردیده است.
 
براساس اعلام دبیرخانه این همایش و ارزیاب شاخص‌ها، از جمله نکاتی که ایرانسل را به عنوان یک مجموعه موفق، مبتکر، معتبر و خوشنام در ارائه خدمات تبدیل کرده می توان به جلب اعتماد مشتریان با ارائه خدمات نوین و متمایز، افزایش سرعت در ارائه خدمات، ارائه طرح‌ها و روش‌های نوین خدمات رسانی، ارائه حمایت‌ها و خدمات پس از فروش و پشتیبانی متمایز، توسعه و رشد شعب نمایندگی‌ها و نحوه دسترسی مشتریان، ارتقاء سطح دانش فنی و کاربردی در پرسنل، به کارگیری نیروهای آکادمیک، افزایش میزان اشتغال زایی، توسعه خدمات الکترونیک و اینترنتی و پاسخگویی و ارائه خدمات شبانه روزی به مشتریان اشاره کرد.
 
در یازدهمین همایش زنجیره موفقیت سازمانی که بزرگترین گردهمایی و ضیافت سالیانه بنیانگذاران و مدیران معتبرترین و خوشنام ترین شرکتها و سازمانهای ایرانی محسوب می شود، جمع کثیری از مدیران و روسای شرکتها و موسسات خصوصی و تعاونی موفق کشور حضور داشتند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.