September 16, 2014
21:04 سه شنبه، 25ام شهریورماه 1393
کد خبر: 64391

همکاری SAP و Ericsson در حوزه مدیریت نرم‌‏افزارها و ابزارهای همراه

دو شرکت SAP و اریکسون قصد دارند در زمینه عرضه خدمات مدیریت ابزارها و نرم‌افزارهای همراه برای کسب و کارها با یکدیگر همکاری کنند.
 
به گزارش وب‌سایت pcworld، همکاری بین این دو شرکت به SAP اجازه می‌دهد بسته نرم‌افزاری Mobile Secure خود را در قالب خدمات پردازش ابری و از طریق اپراتورهای عرضه‌کننده خدمات تلفن همراه به کسب و کارها بفروشد. روابط گسترده شرکت اریکسون با عرضه‌کنندگان خدمات تلفن همراه به SAP امکان می‌دهد راهکارهای نرم‌افزاری خود در این حوزه را از طریق کانال‌های بیشتری به کسب و کارها عرضه کند.
 
بسته نرم‌افزاری Mobile Secure مجموعه راهکارهایی است که شرکت SAP برای مدیریت ابزارهای همراه مورد استفاده در محیط‌های کاری عرضه کرده است. شرکت SAP چند روز پیش نرم‌افزار جدیدی نیز در این حوزه معرفی کرد. این فناوری بر روی ابزارهای پوشیدنی Android Gear قابل نصب است. این نرم‌افزار را همچنین می‌توان بر روی لباس فناوری‌های پوشیدنی که بر روی لباس ورزشکاران نصب می‌شود، مورد استفاده قرار داد و از طریق آن عملکرد آن‌ها را ارزیابی کرد. این نرم‌افزار قادر است داده‌های به دست آمده را وارد پایگاه پردازش ابری (Hana) کند و با سرعت آن‌ها را با داده‌ها و اطلاعات مربوط به دیگر ورزشکاران مقایسه کند.
 
بر اساس این گزارش، شرکت اریکسون قرار است دسترسی شرکت SAP را به مشتریان هدف خود نزدیک‌تر کند. این شرکت سوئدی که متخصص شبکه‌های همراه است به SAP کمک خواهد کرد خدمات مدیریت ابزارهای همراه را در موقعیت‌های مختلف به بهترین نحو ممکن انجام دهد. ارسال و نصب یک نرم‌افزار همراه بر روی ابزاری که کاربر آن را در داخل یک قطار سریع‌السیر و در داخل یک تونل مورد استفاده قرار می‌دهد با نصب نرم‌افزار بر روی ابزارهایی که سیگنال‌های قوی‌تری دریافت می‌کند، با هم برابر نیست. شرکت اریکسون می‌تواند به کمک فناوری‌ها و تخصص خود در این زمینه عملکرد نرم‌افزارهای همراه در موقعیت‌های مختلف را ارتقاءدهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.