اپراتورها

تلفن همراه

October 17, 2014
17:23 جمعه، 25ام مهرماه 1393
کد خبر: 64970

در سالن ایرانسل در نمایشگاه تلکام امسال چه گذشت؟

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی-ایران تله کام 2014،  با حضور پررنگ ایرانسل و استقبال بی سابقه بازدید کنندگان، نمایندگان موسسات و شرکت های تخصصی و مشترکین ایرانسل، بعنوان بزرگترین رویداد سالیانه حوزه فناوری ارتباطات کشور در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد. ایرانسل با یک سالن اختصاصی (سالن 27) و دو غرفه فضای باز، حضور چشمگیری در این نمایشگاه داشت.
 
ایرانسل اولین و درحال حاضر تنها اپراتور تلفن همراه کشور با پوشش سراسری است که موفق به اخذ پروانه رسمی ارتقا شبکه به نسل های بالاتر تلفن همراه شده و به همین دلیل بخش مربوط به خدمات باندپهن همراه ایرانسل در ایران تلکام2014 پر مخاطب ترین و البته پر خبر ترین بخش نمایشگاه امسال بود.
 
تازه های زندگی دیجیتال
استقبال از عرضه رسمی خدمات مبتنی بر نسل های بالاتر اینترنت همراه ایرانسل تا حدی بود که در غرفه خدمات باند پهن همراه، انبوهی از بازدید کنندگان اعم از مشترکین و نمایندگان شرکت ها و سازمانها، خواستار آشنایی با امکانات و خدمات این تکنولوژی های ارتباطی پیشرفته بودند و ایرانسلی‎‌ها هم ضمن فراهم کردن امکان تجربه خدمات نسل سه، چهار و Wi-Fi برای بازدیدکنندگان، نسبت به اعمال تنظیمات لازم برای اتصال به شبکه باند پهن همراه، معرفی مودم های متنوع باند پهن همراه ایرانسل و همچنین طیف گسترده برنامه های کاربردی ایرانسل که در بستر باندپهن همراه قابل استفاده است، اقدام کردند.
در نمایشگاه امسال، به واسطه راه اندازی خدمات باند پهن همراه ایرانسل، غرفه های مربوط به نرم افزارها و برنامه های کاربردی از جمله «ریتم» و «زوم» بعنوان بازارهای عرضه محتوای صوتی و ویدئویی، بازار عرضه بازی های ویژه تلفن همراه و تبلت با نام تجاری «بازیک»، «سلامت همراه» و «آموزش همراه»، بازار عرضه نرم افزارهای کاربردی تلفن همراه با نام تجاری «چارسو»، «کتابخوان» همراه، «بسته ترکیبی من» و «پیام رسان» در بخش "تازه های زندگی دیجیتال" با استقبال چشمگیر بازدید کنندگان همراه بود.
 
راهکارهای سازمانی
از جمله دیگر بخش های مورد استقبال نمایشگاه تلکام امسال، بخش «راهکارهای سازمانی» بود که همچون سال های گذشته و با توجه به درک صحیح و به موقع ایرانسل از نیازهای ارتباطی شرکت ها و سازمان ها، در قالب یک بخش مجزا و ویژه، راه حل های ایرانسل برای بهبود و مدیریت هزینه های ارتباطی، دسترسی مستمر، خدمات مبتنی بر موقعیت، امنیت اطلاعات و نگهداشت اطلاعات و همچنین روش های پیشرفته آگاهی رسانی و تبلیغات به متقاضیان سازمانی معرفی می شد.
به گفته مسئولان این بخش، در نمایشگاه امسال محصولات و خدمات جدید ایرانسل از قبیل سامانه تعاملی ارسال پیام، پلتفرم اطلاع رسانی و تبلیغات هوشمند، آهنگ پیشواز شرکتی، شبکه خصوصی تلفن همراه، بانکداری همراه، بیمه های خرد، سامانه تاکسیرانی هوشمند، سامانه ماموریت آنلاین و ویدئو کنفرانس بر بستر شبکه امن همراه و نیز اینترنت همراه به بازدیدکنندگان معرفی می شد.
همچنین بخش کیف پول همراه نیز با محصولاتی همچون گیت کنترل تردد، صندوق صدقه الکترونیک، نمایشگر تراکنش ها و ماشین فروش و پرداخت از طریق تلفن همراه در نمایشگاه به معرفی محصولات و خدمات ایرانسل در این حوزه پرداخت.
 
ویترین
غرفه ویترین ایرانسل نیز همچون سالهای گذشته، با استقبال بی نظیر بازدیدکنندگان همراه بود و امسال به معرفی و عرضه تازه های آهنگ پیشواز، پیشخوان و مسابقات جذاب ایرانسل پرداختند.
در این غرفه،  بازدیدکنندگان این امکان را داشتند که منتخبی از جدیدترین آهنگ های پیشواز و نمونه های محصولات دیگر ویترین را از طریق کیوسک های تعبیه شده در محل غرفه تجربه کنند. همچنین نمونه محتواهای گزیده ای از پیشخوان های خبری در دسترس بازدیدکنندگان قرار گرفت تا از این طریق با این سرویس بیشتر آشنا گردند. هر یک از شرکت های عرضه کننده محتوا نیز دارای استند جداگانه ای در نمایشگاه تلکام بودند و به صورت مستقل نسبت به معرفی محصولات خود که بر روی بستر ویترین ایرانسل عرضه میشود، اقدام کردند.
 
با ایرانسل همکار شوید
مسئولین غرفه«با ما همکار شوید» هم مشغول راهنمایی افراد یا شرکت هایی بود که تمایل داشتند محصولات و ایده هایشان را در حوزه محتوا و برنامه های کاربردی با ایرانسل به اشتراک بگذارند، بودند. در این بخش اشخاص حقیقی و حقوقی با نحوه همکاری با ایرانسل در حوزه خدمات ارزش افزوده آشنا شده و در مورد ملزومات فعالیت در این حوزه و تجاری سازی ایده هایشان اطلاعات کسب کردند.
در غرفه فرصتهای شغلی ایرانسل، فرصت های شغلی موجود در ایرانسل در اختیار متقاضیان قرار می گرفت و بازدید کنندگان می توانستند با توجه به شرایط تحصیلی و کاری خود رزومه خویش را به مسئولین منابع انسانی ایرانسل تحویل دهند تا پس از ارزیابی اولیه، با افراد واجد شرایط جهت مصاحبه  تماس گرفته شود.
 
مدرسه سازی با سلفی
و اما در غرفه «یک عکس یک آجر» که از بخش های بسیار جذاب نمایشگاه امسال بود، بازدید کنندگان می توانستند با گرفتن یک عکس سلفی از طریق گوشی خاص ایرانسل، در ساخت مدرسه ای در مناطق محروم سهیم باشند. این عکس برای آنها کاملا رایگان بود و به ازای هر کس مبلغی از سوی ایرانسل برای ساخت مدرسه  در مناطق محروم و در قالب عمل به بخشی از مسئولیت اجتماعی ایرانسل پرداخت می شد که به شکل نمادین هر عکس به معنای یک آجر در فرآیند ساخت مدرسه در نظر گرفته شد. این غرفه با استقبال عموم بازدیدکنندگان روبرو شد و  علاوه بر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس شورای شهر تهران و استاندار تهران نیز در کمپین آن مشارکت کردند. عکس ها برای بازدیدکنندگان به طور همزمان و از طریق  ایمیل ارسال می شد و شرکت کنندگان در این کمپین می توانستند از این طریق دیگر دوستان خود را نیز جهت مشارکت در این کارزار دعوت کنند.
ایرانسل در نمایشگاه امسال و به رسم همیشگی خود، جهت ارتباط نزدیک با مشترکین اقدام به راه اندازی غرفه «نظرات» شما کرده بود. در این غرفه مشترکین می توانستند نقطه نظرات، پیشنهادات و یا انتقادات خود را از دو طریق نرم افزاری و «دیوار نویسی» اعلام کنند. گفتنیست، وزیر ارتباطات و استانداران تهران از جمله چهره هایی بودند که بر روی دیوار «نظرات شما» اقدام به نگارش متن کردند و وزیر ارتباطات طی دستخطی از "ابتکارات ایرانسل برای خدمت رسانی بیشتر به مردم تشکر میکنم".
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.