تلفن همراه

گوشی

March 7, 2016
9:21 دوشنبه، 17ام اسفندماه 1394
کد خبر: 76489

عرضه عمومی و گسترده گوشی تازه بلک بری

تازه ترین گوشی ساخت بلک بری موسوم به Priv با صفحه کلید کامل فیزیکی به طور گسترده‌ای در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.
قیمت این گوشی در صورت خریداری آزاد 720 دلار است، اما اگر خرید آن در قالب قرارداد با اپراتورها صورت بگیرد باید به مدت دو سال 30 دلار در ماه پرداخت شود. این قیمت مشابه با قیمت گوشی های هوشمند تازه مانند Galaxy S7‌است.
 
گوشی جدید بلک بری یکی از معدود گوشی های هوشمند موجود در جهان است که دارای صفحه کلید کامل و نمایشگر لمسی در آن واحد است. البته شاید برخی کاربران عرضه گوشی صفحه کلید دار توسط بلاک بری را اقدامی نامتعارف در عصر گوشی های لمسی بدانند، اما به نظر می رسد این نوع گوشی ها هنوز هم طرفداران خاص خودشان را داشته باشند.
 
 
این گوشی همچنین اولین گوشی بلک بری است که در آن از سیستم عامل آندروید استفاده شده است. این در حالی است که بلک بری تا چندی قبل تنها از سیستم عامل خاص خود در گوشی های هوشمندش استفاده می کرد.
 
کارشناسان معتقدند میزان استقبال از این گوشی آینده شرکت بلاک بری را تا حد زیادی مشخص می کند. از جمله دیگر ویژگی های این گوشی 192 گرمی با 9.4 میلیمتر ضخامت می توان به نمایشگر 5.4 اینچی با دقت 1440 در 2560، دوربین 18 مگاپیکسلی با توان تصویربرداری فوق دقیق، 3 گیگابایت رم و پردازنده اسنپ دراگون 808 و باتری 3410 میلی آمپری اشاره کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.