باندپهن

April 21, 2018
15:16 شنبه، 1ام اردیبهشتماه 1397
کد خبر: 89813

مکان استقرار سرورها، ظرفیت IXP داخلی و اینترنت پیام‌رسان‌های داخلی رایگان شد

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به اینکه یک‌دهم از خط انتقال و دیتای کشور متکی به استان خراسان رضوی است، گفت: استراتژی شرکت ارتباطات زیرساخت این است که فعالیت‌های ارتباطی را انحصاری نکند تا خدمات با کیفیت و قیمت ارزان ارایه شود.
مکان استقرار سرورها، ظرفیت IXP داخلی و اینترنت پیام‌رسان‌های داخلی رایگان شد
صادق عباسی شاهکوه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ارتباطات زیرساخت خراسان رضوی با اشاره به اینکه خراسان رضوی یکی از هشت SC در ایران محسوب می‌شود، گفت: در حدود یک‌دهم از خط انتقال و دیتای کشور متکی به این استان است و امیدواریم پروژه جدید زیرساخت این استان علی‌رغم تأثیر نوسانات ارزی موجود تا پایان اردیبهشت به پایان رسیده و در هفته ارتباطات افتتاح شود.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان اینکه از ابتدای دولت یازدهم تاکنون فعالیت‌های گسترده‌ای در بستر ارتباطی رخ داده است که این امکانات خصوصاً درباره اپراتورها قابل مقایسه با قبل نیست، افزود: استراتژی شرکت ارتباطات زیرساخت این است که فعالیت‌های ارتباطی را انحصاری نکند، بلکه خدمات با کیفیت و قیمت ارزان ارایه شود تا انتخاب برتر و اول تمامی ذی‌نفعان بخش باشد.

او با ابراز اینکه “این باعث افتخار ماست تا سیاست‌های کشور را به‌بهترین نحو اجرا کنیم”، گفت: در راستای حمایت از کالا و خدمات داخلی هم‌اکنون امکانات پیام‌رسان‌های داخلی همچون محل استقرار سرورها، ظرفیت IXP داخلی و پهنای باند و اینترنت را شرکت ارتباطات زیرساخت به‌صورت رایگان فراهم می‌کند.

عباسی شاهکوه با یادآوری اینکه شرکت ارتباطات زیرساخت، هسته اصلی شبکه ملی اطلاعات است، اظهار کرد: لازم است برای پیاده‌سازی این شبکه آمادگی کامل داشته باشیم و شرایط مناسب برای دارندگان محتوای داخلی را فراهم کنیم.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.