تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

May 23, 2018
16:22 چهارشنبه، 2ام خردادماه 1397
کد خبر: 90936

5 سکان دار اتاق اصناف تهران مشخص شدند

انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف تهران دیروز دوشنبه همزمان با انتخابات اتاق اصناف سایر استان ها، با حضور نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اعضای هیات اجرایی برگزار شد و آقایان ابراهیم درستی، قاسم نوده فراهانی و خسرو ابراهیمی نیا بیشترین رای را کسب کردند و به عنوان اعضای هیات رییسه اتاق اصناف تهران انتخاب شدند.
 
اول اردیبهشت ماه سال جاری ثبت نام کاندیداهای انتخابات اتاق اصناف کلید خورد و دیروز 31 اردیبهشت ماه اعضای اتحادیه های تهران با رای مستقیم خود پنج نفر از هیات مدیره اتاق اصناف تهران را انتخاب کردند.
در این مرحله از انتخابات اتاق اصناف، اتحادیه های صنفی شهرستان های کشور، هیات رییسه اتاق اصناف شهرستان خود را انتخاب کردند. در واقع انتخابات اتاق اصناف همزمان در سی و یک استان برگزار شد که از هر اتاق شهرستان ۵ نفر به عنوان اعضای هیات رییسه انتخاب خواهند شد تا پس از این مرحله، با نامزد شدن کاندیداها از سراسر کشور، انتخابات اتاق اصناف کشوری برگزار شود.
اتاق اصناف مرکب از روسای اتحادیه های صنوف تولیدی– خدمات فنی و توزیعی – خدماتی است. اتاق در اولین جلسه هر دوره هیات رییسه را برای مدت  چهار سال انتخاب می کند. دو نفر از اعضای اصلی هیات رییسه از بین صنوف تولیدی – خدمات فنی، دو نفر از صنوف توزیعی – خدماتی و یک نفر از حائزین اکثریت آرا انتخاب می شوند.
البته دو مرحله انتخابات دیگر تا آبان سال۹۷ برگزار خواهد شد که شامل انتخاب حدود ۱۴۵ نفر به عنوان نمایندگان استانی اصناف از میان منتخبان هیات رییسه اتاق های اصناف شهرها و در نهایت شش نفر از میان برگزیدگان نمایندگان اصناف، پرونده دوره هفتم انتخابات اتاق های اصناف ایران بسته خواهد شد.
در جریان برگزاری انتخابات اتاق اصناف تهران، دو نفر از صنوف تولیدی و سه نفر از صنوف توزیعی به هیات رییسه اتاق اصناف تهران راه یافتند. از صنوف تولیدی، علی فاضلی و حسین درودیان و از صنوف توزیعی ابراهیم درستی رییس اتحادیه فروشندگان موبایل و لوازم صوتی تصویری، ، قاسم نوده فراهانی و خسرو ابراهیمی نیا بیشترین رای را کسب کردند. بر اساس این گزارش، ابراهیم درستی با ۷۸ رای، قاسم نوده فراهانی با ۷۳ رای، خسرو ابراهیمی نیا ۶۹ رای، علی فاضلی ۶۷ رای و حسین درودیان با ۶۴ رای برای مدت چهار سال به عنوان اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف تهران انتخاب شدند. همچنین محمد طحان پور و علی توسطی به عنوان اعضای علی البدل مشخص شدند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.