تلفن همراه

گوشی

June 19, 2018
21:31 سه شنبه، 29ام خردادماه 1397
کد خبر: 91689

گوشی اوپو Find X نسبت صفحه‌نمایش به بدنه ۸/ ۹۳ درصدی خواهد داشت

تب به‌کارگیری نمایشگرهای کاملا بدون حاشیه در بین تولیدکنندگان گوشی هوشمند و به‌خصوص شرکت‌های چینی بالا گرفته است، به طوری که پس از معرفی ویوو NEX S، این بار به نظر می‌رسد کمپانی اوپو مشغول ساخت مدلی است که نمایشگر آن ۸/ ۹۳ درصد قاب جلوی دستگاه را پوشش می‌دهد.
آن‌گونه که به نظر می‌رسد، کمپانی‌های چینی تولیدکننده گوشی همراه گوی رقابت در توسعه گوشی‌های واقعا بدون حاشیه را از سایر شرکت‌های مطرح همچون اپل و سامسونگ ربوده‌اند، چراکه پس از معرفی ویوو NEX S با نسبت تصویر به بدنه ۹۱ درصدی، این بار باید منتظر از راه رسیدن مدلی با عنوان اوپو Find X از کمپانی OPPO باشیم که قادر است عنوان کم‌حاشیه‌ترین گوشی هوشمند موجود را از آن خود کند.
هرچند تا پیش از این نیز می‌دانستیم که با یک گوشی کم‌حاشیه سر و کار خواهیم داشت، با این حال لودهنده معروف توییتری  Ice Universe امروز تصویر فوق را منتشر کرده که در آن ادعا می‌شود نسبت نمایشگر به قاب جلویی این پرچمدار شرکت اوپو ۸/ ۹۳ درصد است! اگر این خبر صحت داشته باشد، گوشی اوپو Find X عنوان کم‌حاشیه‌ترین گوشی هوشمند موجود را تنها به فاصله چند روز پس از معرفی ویوو NEX S به دست خواهد آورد. نقطه قوت دیگر گوشی جدید اوپو طراحی منحصربه‌فرد و ضخامت بدنه کم آن است که بدون شک می‌تواند به معضلی برای فروش گوشی‌های محبوب همچون آی‌فون ۱۰ یا سری گلکسی اس ۹ سامسونگ تبدیل شود. شاید جالب باشد که بدانید هر سه کمپانی اوپو، ویوو و وان‌پلاس تحت برند مادر BBK الکترونیک چین اداره می‌شوند، از این رو به فاصله کوتاهی پس از گنجاندن یک ویژگی خاص در گوشی‌های یکی از برندهای مذکور، شاهد معرفی همان ویژگی در مدل‌های ارائه شده از سوی دو برند دیگر تحت تملک BBK هستیم. نتیجه نهایی آنکه روند استفاده از پنل‌های بدون حاشیه اکنون در گوشی ویوو NEX S آغاز شده و پس از اوپو Find X، می‌توان حدس زد که وان‌پلاس ۶ تی یا وان‌پلاس ۷ هم به این ویژگی تجهیز شود.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.