تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

July 7, 2018
19:56 شنبه، 16ام تیرماه 1397
کد خبر: 92193

هدست ضربان قلب هوشمند QUIET شیائومی با قیمت ۲۹۹ یوان عرضه شد

شیائومی در بیش از چندین شرکت سرمایه گذاری کرده است که این شرکت‌ها زنجیره زیست محیطی شیائومی را تشکیل می‌دهند.
بعضی از این برندها توانسته‌اند معروف شوند، در حالی که دیگران تنها در یک حلقه کوچک شناخته می‌شوند. برای مثال، Mijia بخاطر لوازم خانگی‌اش بسیار محبوب است. اما آیا تا به حال در مورد Quiet شنیده‌اید؟ اگر نه، اکنون فرصت خوبی برای آشنا شدن با آن می‌باشد‌.
امروز، این تولید کننده اولین هدست ضربان قلب هوشمند خود را راه اندازی کرد. در واقع Quiet در این زمینه تازه وارد نیست و کفشهای دو هوشمند، ترازوی چربی بدن ورزشی هوشمند، کفش‌های پیاده روی ورزشی هوشمند و غیره را راه اندازی کرده است. بنابراین در کیفیت ساخت این هدفون شکی نمی‌باشد.
 
به هر حال، گزارش شده است که هدست ضربان قلب هوشمند Quiet از طراحی کاهش نویز فیزیکی داخل گوشی استفاده می‌کند. طبق اطلاعات رسمی، وزن این هدست فقط ۱۵ گرم می‌باشد. علاوه بر این، دارای یک ردیاب موج پالسی ولوم فوتوالکتریک PPG برای محاسبه ضربان قلب در هر دقیقه، است. نتایج داده‌ها از طریق اپلیکیشن‌ بر روی صفحه نمایش گوشی شما و از طریق اتصال بلوتوث نمایش داده می‌شوند. علاوه بر این، این هدست هوشمند از دستورات صوتی پشتیبانی می‌کند. بنابراین زمانی که در حال استفاده از آن هستید می‌توانید بدون استفاده از دست تماس‌هایی را که می‌خواهید برقرار کرده، اطلاعات ورزشی را چک کنید و یا از وضعیت آب و هوا مطلع شوید.
 
هدست ضربان قلب هوشمند QUIET شیائومی با قیمت 299 یوان عرضه شد
هدست ضربان قلب هوشمند Quiet قبلا در Jingdong کرادفاند شده بود. اکنون، این هدست در وبسایت رسمی شرکت ۲۹۹ یوان (۴۵ دلار) قیمت دارد. همانطور که می‌بینید، این محصول خود ساخته شده توسط شیائومی یا میجیا نیست، و توسط یک برند زیرمجموعه شیائومی ساخته شده است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.