اپراتورها

تلفن همراه

August 6, 2019
19:04 سه شنبه، 15ام مردادماه 1398
کد خبر: 101766

مدیرعامل مخابرات: به تعهداتمان عمل می کنیم

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از بهبود وضعیت سیستم پاسخگویی و پشتیبانی مشترکان این شرکت در پی تذکر وزیر ارتباطات، خبر داد.

 
مجید صدری با اشاره به اخطار رگولاتوری به شرکت مخابرات ایران مبنی بر وجود مشکل در وضعیت پاسخگویی سیستم پشتیبانی مشترکان این شرکت و نیز تذکر وزیر ارتباطات، اظهار داشت: وضعیت مرکز پاسخگویی شرکت مخابرات ایران (۲۰۲۰) نیازمند بهبود بود که در این زمینه نسبت به حل مشکلات فعلی این مرکز اقدام کردیم.
 
وی با بیان اینکه وضعیت پشتیبانی از سرویس اینترنت مشترکان مخابرات بهبود یافته است، گفت: تمامی تلاشمان این است که به تعهداتی که به وزیر ارتباطات مبنی بر بهبود کیفیت سرویس دهی به مشترکان داده ایم، عمل کنیم.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: از این رو اصلاح وضعیت مراکز پشتیبانی ۲۰۲۰ را در دستور کار قرار دادیم و با هدف استاندارد سازی و بهبود کیفیت پاسخگویی مراکز ۲۰۲۰، ساز و کار پرداختی به پرسنل این مراکز از حقوق ثابت به ترکیب حقوق ثابت و متغیر تبدیل خواهد شد.
 
وی توجه به سرمایه انسانی و نیز ارائه خدمات با کیفیت به مشترکان را از مهمترین اولویت های شرکت مخابرات ایران عنوان کرد که برای تحقق این اهداف طرح های عملیاتی و اجرایی در دستور کار قرار دارد.
 
به گزارش مهر، پیش از این در پی تذکر وزیر ارتباطات مبنی بر ناکارآمدی سیستم پاسخگویی به مشترکان شرکت مخابرات ایران، سازمان تنظیم مقررات ارتباطات در اخطاری به این شرکت، اعلام کرد: سامانه های شارژینگ و فنی شرکت مخابرات ایران در پایان هر ماه و همچنین ابتدای ماه بعدی با مشکل مواجه می شود که این مشکلات باعث بالا رفتن حجم تماس ها در مراکز تماس ۲۰۲۰ شده و نارضایتی مصرف کنندگان را به دنبال داشته است. بررسی ها نشان می دهد حتی کاربران و تماس گیرندگان با مرکز پشتیبانی ۲۰۲۰ این شرکت  تا ۲۰ دقیقه پشت خط منتظر می مانند و در هنگامی که در صف انتظار هستند، تماس های آنها بدون دلیل قطع می شود.
 
براساس اعلام رگولاتوری، در پی بروز این مشکلات، به شرکت مخابرات ایران اخطار لازم داده شد و این شرکت موظف شد در سریعترین زمان برای رفع اختلال اقدام کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.