تلفن همراه

گجت

January 5, 2020
11:07 یکشنبه، 15ام دیماه 1398
کد خبر: 107666

مشکلات رایج ایرپادهای اپل چیست؟

 
به تازگی فهرستی از مشکلات رایج برای کاربران ایرپادهای اپل تهیه و منتشر شده است که نشان می‌دهد این محصولات جدید برخلاف استقبال بی‌نظیر کاربران، بدون مشکل نیست.
 
 ایرپاد اپل نام هدفون‌های بی‌سیم اپل است که از نوع داخل گوشی بوده که به کاربران اجازه می دهد بدون نیاز به استفاده از دست و کاملا بی سیم، با دوستان و همکاران خود به راحتی تماس گرفته و با آنها به مکالمه تلفنی بپردازند. این هدفون های بی سیم که در داخل گوش کاربران قرار می‌گیرند، برای آن دسته از افرادی که مشغله‌های کاری فراوان دارند و نمی‌توانند به صورت طولانی با گوشی همراهی که در دستانشان قرار دارد، صحبت کنند، بسیار سودمند و کاربردی خواهد بود. در واقع این هدفون بی‌سیم دارای دو گوشی جدا از هم است که هر کدام در یکی از گوش‌ها قرار می‌گیرد. طراحی ارگونومیک این محصول باعث شده که هنگام استفاده‌ بلندمدت از آن هیچگونه احساس خستگی یا درد در قسمت گوش خود نکنید. این هدفون می‌تواند تا پنج ساعت شما را در پخش موسیقی تنها با یک بار شارژ همراهی کند. این هدفون‌های بی‌سیم همچنین به بلوتوث مجهز هستند تا به سایر دستگاه‌های الکترونیکی کاربر متصل شوند.
 
این محصولات به تازگی از سوی کاربران و علاقمندان مورد استقبال و توجه بی‌نظیری قرار گرفته است و به نظر می‌رسد که در سال‌های آتی تبدیل به یکی از بهترین و پرفروش‌ترین محصولات اپل خواهد شد.
 
کاربرانی که ایرپادهای بی‌سیم اپل را در طول یک سال اخیر خریداری و استفاده کرده‌اند، به تازگی مشکلات مختلفی را در مورد این محصولات عنوان کرده‌اند که کارشناسان فعال در حوزه فناوری با فهرست کردن این مشکلات، گزارشی را تهیه و منتشر کرده‌اند که در وب سایت  digitaltrends نیز ذکر شده است.
 
در زیر بزرگترین و بیشترین مشکلات رایج برای کاربران ایرپادهای بی‌سیم آمده است:
 
۱. مشکل در pairing با سایر دستگاههای هوشمند و الکترونیکی
 
۲. مشکل در اتصال به رایانه
 
۳. قطع تماس
 
۴. مشکل در پخش محتوای صوتی
 
۵. مشکل در تغییر حجم صدا در دستگاههای اندرویدی
 
۶. مشکل در باتری
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.