تجارت الکترونیک

سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

January 7, 2020
15:26 سه شنبه، 17ام دیماه 1398
کد خبر: 107766

فرید فولادی خبر داد: Cloud First استراتژی جدید همکاران سیستم

فرید فولادی، مدیرعامل شرکت همکاران سیستم از استراتژی جدید این شرکت با عنوان Cloud First خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، او در رویداد باهم 98 همکاران سیستم که صبح امروز در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد، با اعلام این خبر افزود: همکاران سیستم به عنولن بزرگ‌ترین ارایه کننده ERP در ایران برای اولین بار در سال گذشته ERP خود را روی کلود عرضه کرد و از سال گذشته نیز Cloud First استراتژی جدید این شرکت شد.
او گفت: به تدریج همه نرم‌افزارهای‌ قبلی شرکت را روی Cloud  می‌بریم و محصولات جدیدی را نیز روی آن عرضه خواهیم کرد. چراکه استراتژی جدید مطمین‌تر، به‌روزتر و به صرفه‌تر خواهد بود و‌ باعث ایجاد محصولات جدید و مسیرهای ارتباطی جدید برای ارایه محصولات متفاوتی به سازمان‌های جدید خواهد بود.
به گفته فولادی، cloud دروازه‌ای به سوی مدرنیزاسیون در ایران است. این درحالیست که طی سال‌های گذشته در ایران دیتاسنترها و سخت‌افزارهای زیادی با قیمت بالای ارز خریداری شده اما کاربردهای آن جدی نشده است.
او همچنین از تولد شرکت ابرآمد به منظور ارایه خدمات رایانش ابری با سرویس‌های متنوع خبر داد.
مدیرعامل همکاران سیستم در این همایش عنوان کرد: به طور متوسط تنها ۱۵ درصد از منابع دیتاسنترها در دنیا استفاده می‌شود و بقیه ظرفیت‌های آن خالی است. رایانش ابری فقط به معنای صرفه‌جویی در منابع نیست بلکه یک فناوری بالغ در جهان است و بیش از 10 سال از رشد آن می‌گذرد.
او افزود: همین امروز، 75 درصد سازمان‌ها از خدمات ابری استفاده می‌کنند که موتور محرک کسب‌و‌کارهای دیجیتال است. همین باعث شده که استراتژی Cloud First  را انتخاب کنند.
فولادی با اشاره به اینکه درحال حاضر انواع سازمان‌ها از استارپ‌های کوچک تا شرکت‌های بین‌المللی، آژانس‌های دولتی تا کمپانی‌های کوچک، از رایانش ابری استفاده می‌کنند، گفت: شرکت‌های بسیار بزرگی مثل Airbus، Samsung،Coca-Cola ،  Netflix و General Electric  برای مدیریت سیستم‌های داخلی خود از تکنولوژی‌های ابری استفاده می‌کنند.
به گفته او، مهمترین دلیل اینکه بیش از ۵۰ درصد از مدیران IT  که تصمیم می‌گیرند از فناوری ابری استفاده کنند، امنیت است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.