اپراتورها

تلفن همراه

April 4, 2020
0:03 شنبه، 16ام فروردینماه 1399
کد خبر: 110333

پس از دوسال؛ ادغام T-Mobile و اسپرینت بالاخره به سرانجام می‌رسد

 
ICTna.ir – تقریبا ۶۵۳ روز پیش تی موایل آمریکا و اسپرینت به طور رسمی تشریفات اداری کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) را برای ادغام ۲۶ میلیارد دلاری به کمیسیون فدرال ارتباطات ارسال کردند و امروز رسما تکمیل شد.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، تا اول آوریل ۲۰۲۰ واحد کسب‌وکار ادغام‌شده در بازار بورس نزدک تحت عنوان "TMUS" به بازر اعلام خواهد شد و به طور رسمی به سرعت این دو شرکت را به یک شرکت تبدیل خواهد کرد. این یک دوره زمان بر و بسیار پرهزینه برای دو شرکت بوده‌است، اما تیم‌های مدیریتی می‌توانند از نهایی سازی این ادغام مطمین شوند.
 
 
به گفته مدیرعامل تی موبای، مرحله بعدی این ادغام، تلخ و شیرین است. او تاکید کرد "من به اندازه کافی خوش‌شانس بوده‌ام که این شرکت را به افرادی فوق‌العاده هدایت کنم که به مدت ۷ سال بخشی از آن هستند، اما اکنون زمان آن است که حکومت را به Mike Sievert واگذار کنیم تا او بتواند شرکت جدید را از روز ۱ به عنوان مدیرعامل هدایت کند.
 
Sievert، مدیر جدید شرکت ترکیبی، ممکن است انرژی یا استعداد بالقوه ای نداشته باشد که صاحب آن باشد، اما شاید برای چند ماه آینده بهترین گزینه باشد. در چند سال گذشته، T – Mobile ممکن است به یک مدیرعامل پر زرق و برق نیاز داشته تا با موقعیت رهبری، AT & T و Verizon به چالش کشیده شوند، اما در آینده نزدیک این شرکت نیاز به نوع متفاوتی از مدیریت دارد.
 
اکنون موانع قانونی مورد مذاکره قرار گرفته‌اند، کسب‌وکار جدید به یک دست منطقی، عملگرا و ثابت برای رهبری تلاش‌های یکپارچه‌سازی نیاز دارد. شاید این همان چیزی است که Sievert است.
 
Sievert گفت: " در طی این زمان فوق‌العاده، مشخص شده‌است که یک شبکه قوی و قابل‌اعتماد برای جهانی که در آن زندگی می‌کنیم، حیاتی است".
 
با این شبکه قدرتمند، تی موبایل جدید می‌تواند انتخاب واقعی و ارزشی را به مشتریان باند پهن باند و خانگی تحویل دهد و بر روی تمام چیزهایی که مشتریان همیشه در مورد سازمان مخابراتی دوست داشته‌اند، دو برابر شود. تی موبایل WiMAX را به خوبی تغییر داده‌است – و اکنون ما می‌خواهیم این کار را در سطح کاملا جدید انجام دهیم.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.