اپلیکیشن

تجارت الکترونیک

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

May 5, 2020
15:00 سه شنبه، 16ام اردیبهشتماه 1399
کد خبر: 111524

تغییر اسنپ فود در مسیر رفع تمام نیازهای روزمره

 
 
 
همه ما اسنپ‌فود را به عنوان سرویس سفارش آنلاین غذا می‌شناسیم؛ اما اخیرا سرویس‌های جدیدی به آن اضافه شده‌اند.
 
اگر اخیرا به اپلیکیشن اسنپ فود سر زده باشید، قطعا متوجه سرویس‌های جدیدی که این شرکت به خدمات خود اضافه کرده، شده‌اید. این شرکت پیش از این سفارش آنلاین از سوپرمارکت‌ها را در منوی خود داشت؛ اما اکنون میوه و سبزیجات، نان سنتی، محصولات پروتئینی و شیرینی را به سرویس‌های خود اضافه کرده است.
 
اسنپ فود چگونه توانسته است این سرویس‌ها را اضافه کند و از سرویس سفارش آنلاین غذا به سرویس سفارش آنلاین همه چیز تبدیل شود؟
 
پاسخ در زیرساخت‌هایی است که اسنپ فود در طی زمان ایجاد کرده است. این شرکت از زمان تاسیس خود تا به امروز توانست فرهنگ و زیرساخت‌های سفارش آنلاین غذا را در سرتاسر ایران توسعه دهد. اکنون هرجای ایران که باشید، می‌توانید از رستوران‌های اطراف خود سفارش دهید.
 
یکی دیگر از این زیرساخت‌ها، سرویس دلیوری اختصاصی اسنپ فود، موسوم به اسنپ اکسپرس است. با در اختیار داشتن سرویس دلیوری، شما می‌توانید سفارش‌های مشتری را در کمتر از یک ساعت تحویل دهید.
 
پس از جا افتادن سرویس رستوران، اسنپ فود به سراغ سوپرمارکت‌ها رفت و جنبه‌های مختلف این سرویس را آزمود. پس از آن سرویس شیرینی نیز به منوی این اپلیکیشن اضافه شد. این روند ادامه یافت و اسنپ فود در بازارهای دیگر نیز پا گذاشت.
 
اسنپ فود اکنون جزو پلت فرم های Instant delivery محسوب می شود و تفاوت آن با سرویس‌های مشابه در سه مورد مدت زمان تحویل، ارزش سبد خرید و تامین کننده است. از آن جا که اسنپ فود به تامین نیازهای روزانه و پرتکرار اختصاص دارد، سبد خرید مشتری کوچک‌تر است و سفارش‌ها نیز در کمتر از یک ساعت تحویل داده می‌شود.
 
از آن جا که اسنپ فود نوعی market place برای نیازهای روزانه و پرتکرار است، تامین کننده فروشگاه‌های اطراف هر مشتری خواهد بود. این نوع سرویس هم به نفع مشتری و هم به نفع فروشنده است؛ چرا که علاوه بر راحتی مشتری، به رونق کسب‌وکارهای محلی کمک می‌کند.
 
در حال حاضر، سرویس‌های اسنپ فود شامل موارد زیر می‌شود:
 
فود: امکان سفارش آنلاین از رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها است. این سرویس با ۱۴۰۰۰ رستوران در کل ایران در دسترس بوده و روز به روز نیز در حال گسترش است.
 
سوپرمارکت: براساس گزارش‌های منتشر شده، این سرویس در تهران و ۸ شهر بزرگ ایران در دسترس است. در حال حاضر ۴۰۰ سوپرمارکت در اسنپ فود فعال هستند.
 
نان سنتی: شاید یکی از جذاب‌ترین سرویس‌ها اسنپ فود، سفارش نان سنتی از نانوایی‌ها باشد. بدون نیاز به ایستادن در صف، می‌توانید انواع نان سنتی مانند نان لواش، سنگک را از نانوایی‌های اطراف خود سفارش دهید.
 
میوه و سبزیجات: سفارش این اقلام هم از طریق سوپرمارکت‌ها و هم از طریق فروشگاه‌های میوه و سبزی در تهران و ۴ شهر بزرگ دیگر فراهم شده است و به تدریج گسترش می‌یابد.
 
پروتئین: فروشگاه‌های پروتئینی انواع گوشت نیز در اسنپ فود حضور دارند. این دسته از فروشگاه‌ها نیز در تهران فعال شده و در ۴ شهر مشهد، شیراز، قم و اصفهان در حال گسترش هستند.
 
شیرینی: در تهران و ۴ شهر بزرگ اصفهان، قم، مشهد و شیراز امکان سفارش آنلاین شیرینی فراهم شده است. این سرویس تا پایان سال، در سایر شهرها گسترش می‌یابد.
 
سرویس‌های نان، میوه، شیرینی و پروتئین در تهران، اصفهان، مشهد، شیراز و قم توسعه یافته‌اند و تا پایان سال ۹۹ در سایر شهرهای بزرگ نیز افتتاح خواهند شد.
 
باید دید که اسنپ فود در آینده چه مسیری را خواهد پیمود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.