اپلیکیشن

تلفن همراه

April 5, 2021
12:37 دوشنبه، 16ام فروردینماه 1400
کد خبر: 122539

«بوف»، با هدف شنیدن صدای توسعه دهندگان بازار رونمایی شد

 
بازار از سرویس جدید خود تحت عنوان «بوف» رونمایی کرد. این قابلیت با هدف شنیدن صدای توسعه‌دهندگان و مشارکت مستقیم آن‌ها در فرآیند بهبود پیشخان بازار فعال شده است.
 
بازار در وبلاگ خود در توضیح این سرویس جدید نوشت: «بوف» امکانی است که با هدف شنیدن صدای توسعه‌دهندگان و پاسخگویی به درخواست‌های آنها، به تازگی در پیشخان بازار فعال شده است. شما حالا با این امکان می‌توانید قابلیت مورد نیاز خود را درخواست بدهید و وضعیت رسیدگی به آن را به صورت مستقیم پیگیری کنید. درخواست‌های شما بر اساس امتیازی که دریافت می‌کنند، اهمیت و امکان‌پذیری‌‌شان در فهرست رسیدگی قرار می‌گیرند و وضعیت به‌روزرسانی آنها نمایش داده می‌شوند.بوف‌ بازار در اینجا در دسترس قرار گرفت.
 
صدرا علی آبادی، مدیر محصول بخش توسعه‌دهندگان بازار، در مورد چرایی راه اندازی «بوف» در بازار می‌گوید: «در مسیر توسعه و تعامل با توسعه‌دهندگان به این نتیجه رسیدیم که باید خواسته‌ها و نیاز توسعه‌دهندگان را با سرعت بیشتری بشنویم. از طرف دیگر، برایمان مهم بود توسعه‌دهندگان نیز در مسیر توسعه پنل پیشخان بازار قرار بگیرند و بدانند که مسیر توسعه محصولی که همواره از آن استفاده می‌کنند به چه صورت است. بوف بازار نقطه هم‌افزایی تیم توسعه‌دهندگان بازار و توسعه‌دهندگان برنامه و بازی موبایلی است.»
 
تیم فنی بازار همواره سعی داشته تا محصولی بهینه به توسعه‌دهندگان ارائه دهد و در این راه از هرگونه پیشنهاد استقبال می‌کند. امکان «بوف» برای شما بستری فراهم می‌کند تا باگ‌هایی را که در پیشخان مشاهده می‌کنید، به‌آسانی گزارش کنید. با این روش، بازار از زاویه دید شما به مشکلات موجود پی خواهد برد و برای برطرف‌کردن آنها اقدام خواهد کرد.
 
آگاهی از خواسته‌های توسعه‌دهندگان از دیگر ویژگی‌های «بوف» است. شما با این امکان، افزون‌ بر این‌که درخواست‌ها و گزارش‌های خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارید، از خواسته‌ها و پیشنهادهای توسعه‌دهندگان دیگر نیز باخبر می‌شوید و درباره آنها نظر می‌دهید. با نشان‌کردن درخواست‌ها و گزارش‌ها نیز، وضعیت به‌روزرسانی آنها به ایمیل شما فرستاده می‌شود.
 
با امکان جدید بازار همچنین می‌توانید هر زمان که بخواهید از فرآیند توسعه پیشخان و جزئیات آن باخبر شوید. قابلیت‌هایی که در حال پیاده‌سازی هستند، قابلیت‌هایی که پیاده‌سازی آنها تمام شده و قابلیت‌هایی که در آینده قرار است پیاده‌سازی شوند، همگی با جزئیات در این بخش به شما نمایش داده می‌شوند.»
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.