اپلیکیشن

تجارت الکترونیک

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

فناوری اطلاعات

April 19, 2021
13:05 دوشنبه، 30ام فروردینماه 1400
کد خبر: 123085

بایدن برای ترغیب مردم به واکسن زدن به شرکت‌های فناوری متوسل شد

 
دولت بایدن برای قانع کردن مردم آمریکا به واکسن زدن پیکاری تبلیغاتی به راه انداخته و برای پیشبرد آن به شرکت‌هایی مانند فیس‌بوک، توئیتر و اسنپ چت متوسل شده است.
 
به نقل از ورج، کاخ سفید پیش از این تاریخ اول ماه می را برای تمامی ایالت‌های آمریکا به منظور فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم برای تزریق واکسن به تمامی افراد بزرگسال مشخص کرده بود، اما حالا این تاریخ را به ۱۹ ماه آوریل تغییر داده است.
 
دولت آمریکا امیدوار است با افزایش موارد واکسیناسیون، میزان ابتلاء به کرونا در این کشور کاهش یابد. از همین رو کلیپ‌هایی تبلیغاتی برای انتشار در شبکه‌های اجتماعی آماده شده و برخی شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و توئیتر پیام‌هایی برای کاربران خود ارسال می‌کنند تا به آنها اطلاع دهند شرایط واکسن زدن را دارند و باید برای این کار اقدام کنند.
 
کامالا هریس معاون اول بایدن نیز شخصاً در این پیکار تبلیغاتی شرکت کرده و در شبکه‌های اجتماعی در این زمینه اظهارنظر می‌کند.
 
تا به حال تقریباً نیمی از جمعیت آمریکا دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، اما مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا بیم دارد که انتشار اخباری در مورد عوارض تزریق واکسن جانسون و جانسون موجب شود علاقمندی به تزریق واکسن در این کشور کاهش یابد و مردم از ترس چنین مشکلاتی دیگر واکسن تزریق نکنند.
 
تا به حال ۶ مورد شکل گیری لخته خون در بدن تزریق کنندگان واکسن جانسون و جانسون گزارش شده است.
 
گفتنی است برخی شبکه‌های اجتماعی آمریکایی مانند اسنپ چت، فیس‌بوک، توئیتر و غیره همکاری با کاخ سفید برای تبلیغات به نفع تزریق واکسن کرونا را تأیید کرده‌اند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.