اپراتورها

تلفن همراه

May 27, 2021
12:13 پنجشنبه، 6ام خردادماه 1400
کد خبر: 124673

تعامل شرکت مخابرات و FCP ها با هدف توسعه خدمات مناسب

معاون تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران گفت : با ایجاد فضای تعاملی با رگولاتوری و FCPها مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات بررسی  و برای ارایه خدمات مناسب به جامعه راهکارهای مناسب تعیین می شود .
 
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، نادر صابری وند ، معاون تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران ،ضمن بیان این مطلب و با اشاره به اینکه رقابت در فضای دوستانه و مناسب می تواند به ارایه خدمات مطلوب در جامعه منجر شود، گفت: نقطه مشترک ما با اپراتور ها مصوبات ابلاغی از سوی رگولاتوری است و باید برای اجرای درست مصوبات ارتباط خوبی با این نهاد و FCPها وجود داشته باشد تا توجیه وتفسیری دقیقی از مصوبات حاصل شود . 
 
وی با اشاره به برگزاری نشست راهکارهای هم افزایی فعالان حوزه خدمات ثابت توسط شرکت مخابرات ایران در اسفند 1399 تصریح کرد : این همایش با حضورشرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنت ثابت(FCPها )در فضایی صمیمی و علمی، راهکارهای تخصصی این حوزه را مورد بررسی قرار گرفت و بهترین روش همکاری را برای رقم زدن وضعیت برد- برد در عرصه گسترده ارتباطات ثابت مورد مفاهمه قرار دادند .
 
وی تلاش برای منطقی کردن تعرفه ها و تعامل بیشتر با FCPها را از جمله فعالیت های این معاونت در سال جدید عنوان کرد و گفت : با توجه به اینکه شرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنت ثابت عموما از بستر های مخابراتی برای ارایه خدمات استفاده می کنند، همکاری و تعامل با این شرکت ها برای ارایه خدمات به مردم ضروری است .
 
صابری وند با تاکید بر تجزیه و تحلیل دقیق مصوبات رگولاتوری در معاونت تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران تصریح کرد :در بررسی مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، نقاط تهدید ،فرصت ، قوت و ضعف تعیین می شود که با تجریه و تحلیل آنها و بررسی توسط حوزه های مربوطه ،حسن استفاده از آنها صورت می گیرد . 
 
وی با اشاره به اینکه رگولاتوری مواردی که با پروانه مخابرات مغایرت داشته باشد به صورت جرایم تعیین می کند اظهارداشت : معاونت تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران با همکاری مناطق مخابراتی مستندات لزم برای توجیه و تفسیر ارایه می کند تا جرایم به حداقل کاهش یابد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.