سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

July 25, 2021
16:35 یکشنبه، 3ام مردادماه 1400
کد خبر: 126783

شرکت نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری «دیدار» جذب سرمایه کرد

 
 
شرکت نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری «دیدار» از شرکت توسعه کارآفرینی بهمن سرمایه جذب کرد. این دومین جذب سرمایه این شرکت است و پیشتر در اردیبهشت ماه ۹۹ از یک سرمایه‌گذار فرشته جذب سرمایه کرده بود.
 
به گزارش روابط عمومی دیدار،حمید محمودزاده، مدیر عامل شرکت دیدار در مورد جزئیات سرمایه‌گذاری جدید در شرکت دیدار و اهداف خود از جذب این سرمایه گفت: «این سرمایه‌گذاری در تابستان امسال و توسط شرکت توسعه کارآفرینی بهمن روی نرم‌افزار CRM دیدار انجام شد. هدف اصلی در جذب این سرمایه سرعت دادن به رشد نرم افزار CRM دیدار و افزایش کیفیت محصول است. بخش عمده سرمایه جذب شده قرار است در ارتقای محصول، بازاریابی و منابع انسانی هزینه شود.»
 
او ادامه داد:‌ «مهم‌ترین استراتژی ما در دیدار رضایت مشتری و داشتن مشتریان سوپر راضی است،‌ مشتریانی که علاوه بر رضایت از محصول، تاثیر و نتیجه آن را در کسب و کار خود ببینند. ما در این سرمایه‌گذاری تمام مسیرهایی را که باعث رضایت بیشتر مشتریان‌مان می‌شود، پیگیری خواهیم کرد.»
 
محمودزاده در ارتباط با سرمایه‌گذاری قبلی شرکت دیدار بیان کرد: «اولین جذب سرمایه این شرکت در اردیبهشت ماه ۹۹ از سوی یک سرمایه‌گذار فرشته انجام شد، ما با این سرمایه علاوه بر ایجاد رشد ۳۰۰ درصدی، زیرساخت‌های اساسی شرکت را از نظر سخت‌افزار و دفترکار توسعه دادیم. یکی از مهم‌ترین کارهایی که انجام دادیم، جداسازی تیم پشتیبانی از فروش و ارتقاء جدی خدمات پشتیبانی بود به گونه‌ای که اکنون اغلب درخواست‌های مشتریان در زمان اداری کمتر از ۵ دقیقه پاسخ داده می‌شوند.»
 
شرکت نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ابری «دیدار» از سال ۹۷ شروع به فعالیت کرده و در حال حاضر بیش از هزاران کاربر فعال دارد. این نرم‌افزار مختص کسب و کارهای کوچک و متوسط است و در بخش‌های فروش، بازاریابی و پشتیبانی شرکت‌ها به منظور افزایش فروش مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
محمودزاده در ادامه صحبت‌های خود در مورد سازوکار نرم افزار CRM دیدار و مزایای آن در کسب و کارها چنین توضیحاتی را ارائه داد و گفت: «بخش فروش هر کسب و کار به شکل یک خط تولید عمل می‌کند که مواد اولیه آن مشتریان بالقوه و محصول آن مشتریان راضی هستند. متاسفانه فرآیند فروش اغلب شرکت‌های کوچک و متوسط در ایران به خوبی کار نمی‌کند زیرا محصول با کیفیت تولید نمی‌کنند یعنی مشتری‌ها راضی نیستند، درصد کمی از مواد اولیه را به محصول تبدیل می‌کنند، یعنی نرخ تبدیل پایینی دارند.از آمار و گزارشات فروش خود اطلاعی ندارند، در نتیجه نمی‌توانند آن را بهبود دهند»
 
به گفته مدیرعامل این شرکت، دیدار به عنوان یک نرم‌افزار CRM در کارخانه فروش شرکت‌های کوچک و متوسط فرآیند فروش را تسهیل کرده و با سریع و منظم کردن پیگیری‌ها، فروش را تا ۳۰۰ درصد افزایش می‌دهد، همچنین این نرم‌افزار با ارائه گزارشاتی  به مدیران کسب و کارها کمک می‌کند تا بتوانند نقاط ضعف خود را برطرف کرده و روند فروش خود را بهبود دهند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.