اپراتورها

تجارت الکترونیک

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

September 11, 2021
17:04 شنبه، 20ام شهریورماه 1400
کد خبر: 128379

پیشرفت در حوزه ICT کشور با همدلی و تعاملات فی مابین امکانپذیر است

 
رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: با توجه به تعامل خوبی که با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مجموعه رگولاتوری ایجاد شده توسعه و پیشرفت در حوزه ICT کشور رونق می گیرد.
 
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، محمودزاده رئیس هیات مدیره که به همراه برخی از مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران به استان آذربایجان شرقی و اردبیل سفر کرده بود در جمع مدیران این مناطق ضمن بیان این مطلب افزود: کارهای خوبی در خصوص تنظیم عادلانه تعرفه ها و مدل توسعه پروژه های مخابراتی انجام شده که به رشد و توسعه در حوزه ICT کشور کمک خواهد کرد
 
وی با تاکید بر اینکه بر تفویض اختیارات بیشتر به مناطق مخابراتی اظهار داشت: توجه به رفع نیازهای مشتریان و کسب درامد در اولویت اصلی شرکت قرار گیرد.
 
رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت : با تفویض اختیارات قصد داریم با ابتکارات تجاری موجب نوع آوری ، خلاقیت و ایجاد انگیزه در ارائه سرویس متناسب با نیاز مشتریان در مناطق شویم.
 
محمودزاده هدف از سفر به استانها را ارتباط مستقیم با همکاران در مناطق مخابراتی، بررسی مشکلات و شناسایی پتانسیل های مناطق و بررسی عدم تمرکز زادایی در ستاد شرکت و مشخص کردن استان های معین در این خصوص را عنوان کرد.
 
مهندس یافتیان عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران نیز در این جلسات با اشاره به ضرورت جذب و نگهداشت مشتریان گفت: شناسایی نیاز و رفتار مشتریان در خصوص سرویس های مخابراتی از اهمیت زیادی برخوردار هست و باید با تحلیل درستی از علت ریزش مشتریان در هر منطقه داشته باشیم و بتوانیم با بهینه سازی منابع محدود بیشترین درآمد کسب نمائیم.
 
مدیران مناطق فوق نیز در این جلسات ضمن عرض خیر مقدم، گزارشی از آخرین وضعیت ارتباطی استان ها و شاخص های مناطق مربوطه را ارائه و اظهار امیدواری کرد حضور رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران و همراهان ایشان منشا خیر و برکت برای مناطق مخابراتی باشد.
 
وی همچنین به اقدامات انجام شده در خصوص کاهش هزینه ها و افزایش درآمدهای مناطق مربوطه اشاره و پیشنهاداتی برای بهبود عملکرد در خصوص کاهش هزینه ها، سرقت کابل، اصلاح تعرفه ها، یکپارجه نمودن سامانه های مالی و تدارکاتی، شفاف نمودن مطالبات از اپراتورها، پرداخت بدهی تامین کنندگان، مسائل پرسنلی و تسریع در تعریف سرویس های مبتنی بر رادیوهای IP Base ارائه دادند.
 
در این جلسات که به صورت ویدئوکنفرانسی مسائل و مشکلات شهرستان استان های فوق بررسی و اعضای جلسه نظرات خود را جهت بهبود عملکرد شاخص ها و بهبود امور ارائه کردند.
 
در پایان این جلسات دکتر محمودزاده به طور جداگانه با برخی از روسای شورای عالی هماهنگی تشکل های کارگری شرکت مخابرات ایران و نماینده انجمن صنفی کارگران و روسای کانون های بازنشستگان مخابرات این مناطق دیدار و گفتگو کرده و به تبادل نظر در خصوص موارد مطروحه پرداختند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.