اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

October 27, 2021
14:57 چهارشنبه، 5ام آبانماه 1400
کد خبر: 129827

داریا همراه حامی مالی فیلم قهرمان شد‎‎

WhatsApp Image 2021-10-27 at 14.09.57.jpeg
 
شرکت «داریا همراه پایتخت» نماینده گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ در ایران، حامی مالی فیلم قهرمان، جدیدترین ساخته اصغر فرهادی برای اکران آن در سینماهای ایران شد. این فیلم قرار است از اواخر هفته جاری در سینماهای سراسر جهان به نمایش گذاشته شود.
اصغر فرهادی، یکی از نام‌آشناترین کارگردانان ایرانی است که در سال‌های گذشته توانسته سینما و فرهنگ ایران را از مرزهای جغرافیایی فراتر ببرد و در فستیوال‌های بین‌المللی، هنر ایران را به نمایش بگذارد. تازه‌ترین اثر فرهادی، به نام «قهرمان» برای اولین بار در تیر ماه امسال در جشنواره بین المللی فیلم کن، به نمایش درآمد. این فیلم در همان ابتدا با استقبال بی‌نظیر تماشاگران و منتقدان رو‌به‌رو شد و توانست جایزه بزرگ هیئت داوران را از آن خود کند. امیر جدیدی، محسن تنابنده و سحر گلدوست با بازی خوب خود و جلب نظر منتقدان، قهرمان را به آمار ۱۰۰ درصد در وبسایت راتن تومیتوز رساندند. کنار هم قرار گرفتن افرادی مثل هایده صفی‌یاری، سارینا فرهادی، فرشته صدر عرفایی، علی قاضی و… تیمی را تشکیل داده است که قهرمان را نه فقط به کن بلکه به اسکار هم رسانده است. «قهرمان» که به عنوان نماینده ایران در رقابت اسکار حضور پیدا خواهد کرد، از پنجم آبان ماه و همزمان با اکران بین المللی، در سینماهای کشور اکران خواهد شد.
داریا همراه پایتخت که همواره با روحیه حمایت‌گری در کنار ورزشکاران و هنرمندان کشورمان بوده است، این بار نیز با حمایت مالی از فیلم «قهرمان» اصغر فرهادی، آن را برای پخش از سینماهای کشور آماده خواهد کرد. داریا، در کنار کمپانی‌های بزرگ جهانی مثل آمازون، ممنتو پیکچرز و لاکی رد، کمک می‌کند تا علاقه‌مندان به سینما بتوانند این اثر تازه‌ فرهادی را بر پرده سینما تماشا کنند.
از پنجم آبان می‌توانید با حضور در سینماهای کشور و تماشای فیلم «قهرمان» ضمن حمایت از هنر ایرانی، بار دیگر و در عرصه‌ای متفاوت، با داریا همراه شوید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.