اپراتورها

تلفن همراه

November 8, 2021
11:38 دوشنبه، 17ام آبانماه 1400
کد خبر: 130183

زارعیان: حل مشکلات حرفه ای و استفاده بهینه از سرمایه های انسانی شرکت ضروری است

 
سرپرست معاونت امور مشتریان و تجاری شرکت مخابرات ایران گفت: حل مشکلات حرفه ای واستفاده بهینه از سرمایه های انسانی این شرکت باید به صورت اضطراری در دستور کار قرار گیرد.
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر زارعیان در نشست هم اندیشی فعالان مخابرات با اشاره به اینکه کار گسترده در بازاریابی و فروش باید به همراه استفاده بهینه از نیروهای موجود باشد گفت: این نکته مهم باید در تمام بخش های دیگر شرکت نیز مورد تاکید قرار گیرد.
وی با تاکید به کسب درآمد و کاهش هزینه ها گفت: کارگروهی در حال تشکیل است که تمام مسایل باقی مانده بین FCP ها و شرکت مخابرات به ویژه از نظر مالی را بررسی و در جهت حل آن اقدام شود.
وی با اشاره به کارهای صورت گرفته در حوزه تجاری گفت: در حال حاضردر این بخش ، تاخیر جایز نیست و حتی در صورت وجود ریسک ، باید ریسک پذیری را نیز به همراه داشته باشیم.
وی با تاکید بر اهمیت حوزه شبکه و فناوری اطلاعات و پیشرفت در این حوزه متناسب با دنیای امروز ارتباطات، گفت: بسیاری از فرایندهای غیر ضروری باید قطع و بهینه سازی شود.
دکتر زارعیان افزود: در تلکام های برجسته دنیا حداقل یک سوم نیروها در بخش تجاری متمرکز هستند و در حوزه تجاری شرکت مخابرات ایران نیز به عنوان بخش درآمدزای شرکت، تحولات گسترده ای باید انجام شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.