تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

گجت

November 21, 2021
11:17 یکشنبه، 30ام آبانماه 1400
کد خبر: 130603

هواوی موفق به فروش ۸۰ میلیون دستگاه پوشیدنی در سراسر دنیا شد

HuaweiWearable-02-780x470.jpg
 
هواوی را باید این روزها از فعال‎ترین و محبوب‎ترین شرکت‎های حوزه ابزارهای پوشیدنی دانست. این شرکت با تولید محصولاتی با قابلیت‎های کاربردی، طراحی و کیفیت سطح بالا، موفق به کسب آمار و فروش بسیار بالایی شده که جایگاه ویژه آن را در این حوزه مهم دنیای فناوری را نشان می‎دهد.
 
هفته گذشته شرکت هواوی رویداد بزرگی را برای معرفی محصولات جدید خود برگزار و طی آن از تبلت هیبریدی ویندوزی MateBook E، ساعت هوشمند ورزشی Watch GT Runner، هدست واقعیت مجازیVR Glass 6DoF، کامپیوتر AiO هواوی MateStation X Silver و نسخه خاص گوشی تاشوی Mate X۲، رونمایی کرد.
 
اما جدای از این محصولات، در رویداد هواوی اطلاعات مهمی در خصوص وضعیت بازار این شرکت به خصوص در گروه محصولات پوشیدنی ارائه شد. آقای هی گانگ، مدیر ارشد عملیاتی شرکت طی نطقی اعلام کرد که هواوی در سال جاری میلادی تعداد ۸۰ میلیون دستگاه پوشیدنی را به فروش رسانده است. او همچنین در بخش دیگری از صحبت‎های خود اضافه کرد که هوآوی همچنان در چین در زمینه دستگاه‌های پوشیدنی گروه مچ‌بند اول است.
 
هواوی در حال حاضر به بیش از ۳۲۰ میلیون کاربر در سراسر جهان خدمات ارائه می‎کند و برنامه کاربردی سلامت ورزشی آن نزدیک به ۸۳ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.
 
اما علت این محبوبیت و توجه بالای کاربران به دستگاه‎های هوشمند پوشیدنی هواوی را باید پشتوانه فنی و قابلیت‎های بالای آنها دانست. این شرکت با بیش از ۶۰ موسسه تحقیقاتی برای انجام تحقیقات سلامتی در زمینه‌های تنفس، سلامت قلب، پدیده آپنه (ایست موقتی تنفس در حین خواب)، سلامت عروق، سلامت زنان و موارد دیگر همکاری کرده و در عین حال بیش از ۵ میلیون کاربر به اکوسیستم تحقیقاتی Huawei Research پیوسته‌اند.
 
HuaweiWearable-01-e1637433624611.jpg
 
نکته بسیار مهم دیگری که آقای گانگ در این نطق مورد اشاره قرار داده آن است که در آینده دستگاه‌های پوشیدنی هوشمند هوآوی به پنج گروه مختلف تقسیم می‌شوند. این دستگاه‎ها شامل گروه فناوری هوشمند، گروه دنبال‌کننده مُد، مراقبت‌های بهداشتی، همه‌جانبه کلاسیک و دستگاه‎های مخصوص کاربران حرفه‎ای خواهند شد.
 
در انتها باید گفت با توجه به روندی که شرکت هواوی در این زمینه در پیش گرفته، به نظر آینده روشنی را باید برای محصولات آن در نظر گرفت. محصولاتی که با روند جدید سیاست‎گذاری هواوی، با هدف‎گذاری هوشمندانه‎تری روانه بازار خواهند شد و می‎توانند به خوبی برای علاقه‎مندان به هر گروه، محصولاتی متناسب و هماهنگ‎تر را تولید کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.