تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

November 12, 2022
15:11 شنبه، 21ام آبانماه 1401
کد خبر: 140291

فعال صنفی: بسته حمایتی دولت بازار رقابتی خوبی برای کسب‌و کارهای اینترنتی فراهم می‌کند

فعال صنفی در حوزه سنگ‌های معدنی گفت: بسته حمایتی دولت زمینه رقابتی خوبی برای فعالان کسب وکار دیجیتالی فراهم می‌کند.
«معصومه خداکرمی» در گفت‌ وگو با ایرنا اظهار داشت: فضای مجازی موجب شده تا بسیاری از فعالان صنعت سنگ‌شناسی و سنگ‌های زینتی علاوه بر ارائه دستاوردهای معدنی خود به ارائه آثار هنری در این زمینه بپردازند.
 
وی افزود: این خود موجب شده تا رقابت سختی میان هنرمندان سنگ‌های زینتی نیز فراهم آید.
 
کارشناس سنگ‌شناسی و فعال در کسب و کار دیجیتالی گفت: صنایع معدنی و سنگ‌های زینتی از صنایع مهمی به شمار می‌رود که صنایع جانبی بسیاری را نیز ایجاد کرده است. از جمله در حوزه سنگ‌شناسی و سنگ‌های زینتی که شاهد آثار برجسته خوبی در این حوزه هستیم که در صنایع ساختمان‌سازی نیز بسیار کاربرد دارد.
 
وی افزود: اکنون صنعت ساختمان‌سازی به مدد فعالان حوزه سنگ‌های زینتی توانسته به ساخت و ساز مدرن روی بیاورد که درآمد بالایی را نیز در این زمینه شاهدیم.
 
این فعال صنفی ادامه داد: با توجه به درآمد بالایی که این صنعت دارد لذا معافیت‌های مالیاتی که در قالب بسته حمایتی دیده شده فعالان این عرصه را به فعالیت در اپلیکیشن‌های داخلی تشویق خواهد کرد.
 
خداکرمی با اشاره به تبلیغات خود که پیشتر در اینستاگرام بوده، اظهار داشت: با توجه به فیلتر شدن اینستاگرام به دنبال انتخاب یک بستر اینترنتی مناسبی برای ادامه فعالیت‌هایم هستم که معتقدم اپلیکیشن‌های داخلی در صورت توسعه بتوانند نظر صاحبان کسب و کارهای اینترنتی را به خود جلب کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.