اپراتورها

تلفن همراه

December 16, 2022
23:02 جمعه، 25ام آذرماه 1401
کد خبر: 141283

مخابرات انگلیس از نوکیا برای نظارت بر هوش مصنوعی استفاده میکند

ICTna.ir – گروه مخابراتی بریتانیا BT، وندور فنلاندی تجهیزات مخابراتی نوکیا را برای ارائه نرم افزار AVA Analytics برگزیده است و از آن برای نظارت بر شبکه های ثابت خود با ابزارهای هوش مصنوعی استفاده خواهد کرد.
 
streetlight-bt-tower-770x285 (1).jpg
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از اینفورما، این دو شرکت قراردادی پنج ساله امضا کردند که قرار است تجربه مشتری را از طریق هوش مصنوعی و ابزارهای یادگیری ماشین بهبود بخشد. AVA Analytics به کارکنان مرکز تماس یک نمای بلادرنگ از شبکه اپراتور، از مشترکین فردی گرفته تا دستگاه ها، ارائه می دهد تا با هر مشکلی که به نظر می رسد واقع شده، سریعتر برخورد کنند.
 
نرم‌افزار جدید به BT امکان استفاده از «جریان‌های کاری خودکار با تجزیه و تحلیل عمیق را برای ارائه بهبود و بهره‌وری عملیاتی و افزایش امتیاز خالص پروموتور (NPS) به بی تی می‌دهد.
 
نیک لین، مدیر عامل خدمات مشتریان در BT، در این زمینه گفت: «همکاری گسترده ما با نوکیا نشان دیگری از تعهد ما به ارائه بهترین تجربه مشتری با سرمایه گذاری در هوش مصنوعی، تجزیه و تحلیل و سایر فناوری های پیشرفته است. "همکاری ما به نمایندگی های خدمات مشتری BT کمک می کند تا بهترین خدمات را در تمام کانال های تلفنی و دیجیتال ارائه دهند و همچنان BT را به تنها شبکه ای تبدیل کند که به صد درصد تماس های مشتریان در بریتانیا پاسخ می دهد."
 
حمدی فرید، معاون ارشد برنامه‌های کاربردی تجاری در نوکیا هم در این خصوص افزود: اطلاعات شبکه ثابت نوکیا AVA یک مؤلفه حیاتی برای کمک به اپراتورها برای بهبود فرآیندهای تشخیص و عیب‌یابی شبکه است، در حالی که رفع تعمیرات دستی غیر ضروری را کاهش می‌دهد. ما بسیار خرسندیم که با این توافق همکاری خود با BT را به سطح بالاتری ارتقا می دهیم.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.