اپراتورها

تلفن همراه

February 17, 2023
11:44 جمعه، 28ام بهمنماه 1401
کد خبر: 143183

برای خرابی تلفن با کدام شماره تماس بگیریم؟

مشترکان درصورت خرابی تلفن ثابت خود به جای ۱۱۷ با شماره ۲۰۱۱۷ تماس بگیرند و پیگیری‌های لازم را انجام دهند.
 
به گزارش ایسنا، کد ۱۷ و ۱۱۷ سامانه اعلام و رفع خرابی تلفن ثابت از سوم اسفندماه سال ۱۳۹۲ تغییر کرد و از آن زمان به بعد اعلام شد مشترکان برای اعلام و رفع خرابی تلفن ثابت خود باید با شماره ۲۰۱۱۷ تماس بگیرند و شماره تلفن خراب خود را به این سامانه اعلام کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع خرابی تلفن آنان اقدام شود.
 
لازم به ذکر است پاسخگویی به مشترکان در زمینه رفع خرابی تلفن از طریق سامانه ۲۰۱۱۷ سیستم پاسخگویی مکانیزه در تمام مراکز مخابرات استان های کشور فعال است و مشرکان در تمام مدت شبانه روز می‌توانند شماره تلفن خراب خود را از طریق تماس تلفن اعلام کنند.
 
نکته مورد تأکید این است که هر مشترک قبل از تماس با ۲۰۱۱۷ برای اعلام خرابی تلفن باید از سالم بودن دستگاه تلفن و سیم کشی داخل ساختمان اطمینان پیدا کند. همچنین درصورتی که رسیدگی های لازم در این زمینه انجام نشد مشترک می تواند برای پیگیری رفع خرابی تلفن خود با ۲۰۲۱ تماس بگیرد. بنابراین مشترکان پس از تماس با شماره ۲۰۱۱۷ اطلاعات خود را ارسال و برای رفع خرابی اقدام کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.