فناوری اطلاعات

April 9, 2023
18:16 یکشنبه، 20ام فروردینماه 1402
کد خبر: 144501

پرتال‌ الکترونیکی فصل‌نامه ارتباطات شرکت مخابرات ایران رونمایی شد

با توجه به لزوم استفاده بهینه از فرایندهای جدید خدمت رسانی در حوزه رسانه و استفاده از امکان تعامل مناسب با مخاطبان به روش دو جانبه، فصل‌نامه سازمانی ارتباطات متعلق به شرکت مخابرات ایران به صورت آنلاین و برخط تحت نشانی اینترنتی ertebatat.tci.ir رونمایی شد.
 
 
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، نشریه الکترونیکی ارتباطات با هدف مطالعه بیشتر و عمیق تر مطالب تخصصی نشریه و همچنین تمرکز بر خبرهای مورد نیاز کارکنان شامل اطلاعات مفید مخابراتی برای ذی نفعان است. نشریه الکترونیکی ارتباطات شرکت مخابرات ایران با سابقه بیش از ۲۵ سال و رسیدن به ۲۷۵ شماره، اکنون به صورت الکترونیکی و با هدف افزایش تعامل بین بخشی کارکنان با مجموعه روابط عمومی شرکت و ارائه تولیدات رسانه ای و خبری مرتبط با هدف آگاهی بخشی برای کارکنان و همچنین، مشتریان و ذی نفعان شرکت رونمایی شد.
 
همگام با پیشرفت های حوزه مدیریت متمرکز فناوری و به منظور استفاده از مزایای ارتباط دوجانبه با مشتریان، پرتال نشریه الکترونیکی سازمان علاوه بر نسخه کاغذی راه اندازی شده تا به عنوان درگاهی برای مطالعه سریع تر مطالب مخابراتی برای کارکنان و دیگر مخاطبان و ذی نفعان باشد.
 
همچنین امکان دسترسی به آرشیو شماره های پیشین نشریه ارتباطات و امکان جستجو بر اساس موضوع و شماره مجله از امکانات مهم و قابل استفاده در پرتال الکترونیکی نشریه ارتباطات است.
 
بخش های دیگری مانند دسترسی به پربازدیدترین اخبار، مشاهده تمام محتوای نشریه هم به صورت pdf و هم به صورت محتوای قابل استفاده در word از دیگر بخش های مهم این پرتال الکترونیکی است.
 
بر این اساس، علاوه بر امکان پوشش اخبار بیشتر مخابرات مناطق و تحقق گستره یکپارچه سازی رسانه ای حوزه مخابرات در سراسر کشور، با این رونمایی کاهش هزینه قابل توجهی در بخش ارتباطات سازمانی شرکت مخابرات ایران ایجاد می شود.
 
مخاطبان نشریه ارتباطات در سراسر کشور می توانند با استفاده از درگاه واحد ertebatat.tci.ir و بخش ها و زیرمنوهای مختلف آن، مطالب مورد نیاز خود را در نشریه در تمام بخش ها اعم از تلفن ثابت، اینترنت، یادداشت، مقاله، اخبار حوزه فناوری، گفتگوهای سازمانی و دیگر سرویس ها با سهولت و سرعت بیشتری دریافت کرده و علاوه بر آن از امکان کامنت گذاری، نظردهی و دیگر امکانات متنوع و کاربرپسند سایت آنلاین فصلنامه ارتباطات استفاده کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.