فناوری اطلاعات

April 17, 2023
10:11 دوشنبه، 28ام فروردینماه 1402
کد خبر: 144687

جلسه هم اندیشی شورای فرهنگی وزارت ارتباطات برگزار شد

نخستین جلسه هم اندیشی شورای فرهنگی وزارت ارتباطات، سازمان ها و شرکت های تابعه در سال جدید برگزار شد.
 
 
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نخستین جلسه هم اندیشی شورای فرهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان ها و شرکت های تابعه در سال جدید به ریاست هادی اصلان زاده، معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع و رئیس شورای فرهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد. 
 
رئیس شورای فرهنگی وزارت ارتباطات در ابتدای این جلسه با تاکید بر ضرورت ارزیابی عملکرد شورای فرهنگی در سال گذشته گفت: در سالی که گذشت مجموعه عملکرد ستاد و شرکت ها و سازمان های تابعه در حوزه فرهنگی قابل قبول بوده است و حتی در مواردی همچون برگزاری جشن انقلاب با حضور خانواده همکاران وزارت ارتباطات و دستگاه های تابعه خوب بود. 
 
وی افزود: با تکیه بر تجربه موفق جشن خانواده محور انقلاب، تلاش خواهیم کرد که در سال جدید نیز موضوعات فرهنگی در مجموعه ستاد وزارت ارتباطات و دستگاه های تابعه را با همین رویکرد یعنی خانواده محور برنامه ریزی کنیم. 
 
اصلان زاده ادامه داد: لازمه هر حرکتی در حوزه فرهنگی داشتن برنامه و متناسب با آن تخصیص و تامین منابع لازم است. امیدواریم با برنامه ریزی مناسب در سال ۱۴۰۲ بتوانیم از فرصت هایی که در اختیار داریم به بهترین شکل استفاده کنیم. 
 
معاون وزیر ارتباطات در ادامه با تاکید بر ضرورت تدوین تقویم کاری در حوزه فرهنگی گفت: امیدواریم در جلسه آتی بتوانیم تقویم کاری شورای فرهنگی وزارت ارتباطات، سازمان ها و شرکت های تابعه در سال جدید را نهایی کنیم تا از همین ابتدای سال در حوزه فرهنگی با نقشه و برنامه دقیق و مدون حرکت کنیم.  
 
وی در ادامه با بیان اینکه اقدامات همکاران در حوزه ماموریتی نیز به نوعی یک کار فرهنگی است و می تواند آثاری فرهنگی مستقیم و غیر مستقیمی در جامعه داشته باشد گفت: ضروری است به این مسئله توجه شود که در حوزه ماموریتی خود در مجموعه وزارت ارتباطات برای پروژه های ملی حتما پیوست فرهنگی و رسانه ای تهیه شود تا بتوانیم به ایجاد امید و امیدآفرینی در جامعه اقدام کنیم. 
 
در پایان این جلسه اعضای شورای فرهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان ها و شرکت های تابعه به بیان نقطه نظرات و دغدغه های خود برای عملکردی بهتر در حوزه فرهنگی در سال جدید پرداختند. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.