تلفن همراه

گوشی

May 31, 2023
12:17 چهارشنبه، 10ام خردادماه 1402
کد خبر: 145884

موتورولا موتو جی استایلوس 5G 2023 با اسنپدراگون 6 نسل 1 معرفی شد

گوشی جدید موتورولا به نمایشگر 120 هرتزی مجهز شده است و 399 دلار قیمت دارد.
 
 
 
موتورولا از سومین نسل موتو جی استایلوس 5G تحت مدل 2023 رونمایی کرد که یکی از اولین گوشی‌های هوشمند بازار با اسنپدراگون 6 نسل 1 محسوب می‌شود. همان‌طور که از نام این دستگاه می‌توان حدس زد، با یک قلم هم روبه‌رو هستیم که البته هیچ شباهتی به قلم مورد استفاده در گوشی‌های سامسونگ مانند گلکسی S23 اولترا ندارد.
 
اگرچه قلم گوشی جدید موتورولا از بلوتوث یا ویژگی‌های مبتنی بر تشخیص فشار پشتیبانی نمی‌کند، اما می‌تواند قابلیت‌های پایه را در اختیارتان قرار دهد.
 
مشخصات و قیمت موتو جی استایلوس 5G 2023
گوشی جدید موتورولا به نمایشگر 6.6 اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت 120 هرتز مجهز شده است. در بالای این نمایشگر یک حفره کوچک برای میزبانی دوربین سلفی به‌چشم می‌خورد که میزبان دوربین 16 مگاپیکسلی است.
 
روی پنل پشتی این دستگاه یک ماژول مستطیلی‌شکل قرار گرفته که درون آن دو سنسور دوربین با چیدمان عمودی خودنمایی می‌کنند. سنسور اصلی این دوربین 50 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.88 است که توسط دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا‌واید همراهی می‌شود. البته این دوربین اولترا واید می‌تواند به‌عنوان یک دوربین ماکرو هم ایفای نقش کند.
 
 
 
در بخش نرم‌افزار، با سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید 13 و رابط کاربری MyUX برای موتو جی استایلوس 5G 2023 روبه‌رو هستیم. به گفته موتورولا، این گوشی هوشمند یک نسخه اصلی اندروید را دریافت خواهد کرد و برای آن تا سه سال آپدیت امنیتی منتشر خواهد شد.
 
انرژی گوشی جدید موتورولا توسط یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌شود که از شارژ 20 واتی پشتیبانی می‌کند. از سایر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به اسپیکر استریو، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و درگاه کارت حافظه اشاره کرد.
 
قیمت موتو جی استایلوس 5G 2023 در نسخه مجهز به 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی برابر 399 دلار است و از دو روز دیگر وارد بازار ایالات‌متحده می‌شود. درنهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که موتو جی استایلوس 4G 2023 ماه گذشته معرفی شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.