اپراتورها

تلفن همراه

July 10, 2023
13:22 دوشنبه، 19ام تیرماه 1402
کد خبر: 147359

چگونه آهنگ پیشواز همراه اول را فعال کنیم؟

مشترکین همراه اول از چهار روش می‌توانند برای فعالسازی آوای انتظار اقدام کنند.
 
 
 
 
فعال سازی آهنگ پیشواز همراه اول این امکان را به مخاطبین‌تان می‌دهد تا به هنگام تماس، به جای بوق آزاد شنونده آهنگ انتخابی شما باشند. این قابلیت را می‌توان به روش‌های مختلف فعال کرد که در ادامه با فعال سازی آوای انتظار همراه اول آشنا می‌شویم.
 
همراه اول به منظور توجه به سلایق متنوع مشترکین سیم کارت‌های دائمی و اعتباری خود، سرویس آوای انتظار را با طیف گسترده‌ای از آهنگ‌ها فراهم کرده است. در صورتی که سرویس آوای انتظار خود را فعال کنید، کسی که با شما تماس می گیرد به هنگام انتظار برای برقراری تماس، آهنگ انتخابی شما را می‌شنود.
 
آهنگ پیشواز دلخواه همراه اول را می‌توان با پیامک، تلفن گویا، اپلیکیشن همراه من یا کدهای دستوری فعال کرد.
 
اگر شما هم به دنبال این هستید که چگونه آهنگ پیشواز همراه اول را فعال کنیم، با ما همراه باشید.
 
آشنایی با وب سایت آوای انتظار
برای فعال سازی آوای انتظار همراه اول ابتدا بایستی کد آهنگ پیشواز انتخابی خود را داشته باشید، از همین رو ابتدا بایستی به وبسایت «آوای انتظار» مراجعه کنید.
 
در این صفحه می‌توانید از نزدیک به 69 هزار موسیقی موجود، آهنگ پیشواز دلخواه همراه اول خود را یافته و کد مربوط به آن را مشاهده کنید.
 
 
 
در این وبسایت ابتدا می‌توانید آوای انتظار مورد علاقه خود را براساس کد یا نام آن جستجو کنید. در صورتی که گزینه خاصی مد نظر ندارید می‌توانید از میان دسته‌بندی‌های موجود مانند «موسیقی فیلم»، «سنتی»، «مذهبی»، «پاپ»، «ورزشی»، «کلاسیک» و… با آواهای انتظار موجود آشنا و یکی را انتخاب کنید.
 
با کلیک روی هر آهنگ پیشواز، موسیقی که برای مخاطبینتان پخش می‌شود را می‌توانید گوش دهید. کد آوا، نام صاحب اثر، دسته بندی و قیمت آن نیز برایتان نمایش داده می‌شود. در صورتی که آن را پسندید می‌توانید با کلیک روی گزینه «فعال‌سازی» این آهنگ را برای خود فعال کنید.
 
 
 
همچنین در صورت انتخاب گزینه «هدیه»، می‌توانید این آوای انتظار را به هر یک از دوستان همراه اولی‌تان هدیه دهید تا برای خود فعال کند.
 
کد دستوری آوای انتظار همراه اول
یکی دیگر از راه های فعال سازی آوای انتظار همراه اول، شماره‌گیری کد دستوری مخصوص به آن است. مشترکین این اپراتور با شماره‌گیری و ارسال کد دستوری #کد آهنگ*221*10* اقدام به فعالسازی آهنگ پیشواز دلخواه همراه اول خود کنند.
 
 
 
سپس پیامکی مبنی بر فعالسازی آهنگ پیشواز و مدت زمان آن برایتان ارسال می‌شود.
 
فعال سازی آهنگ پیشواز سیمکارت همراه اول با پیامک
ارسال پیامک یکی دیگر از روش‌های فعالسازی آوای انتظار است. مشترکین این اپراتور با ارسال کد آوای مد نظر خود به شماره 8989، می‌توانند آن را روی سیم کارت همراه اولی خود فعال کنند.
 
 
 
پس از آن پیامکی برای شما ارسال شده و فعال سازی موفقیت آمیز آهنگ پیشواز و زمان اعتبار آن به اطلاع شما رسانده می‌شود.
 
فعال کردن آوای انتظار با همراه من
مشترکین همراه اول از طریق اپلیکیشن یا نسخه وب «همراه من» می‌توانند برای فعالسازی آهنگ پیشواز خود اقدام کنند. پس از ورود به همراه من، گزینه «خدمات» را انتخاب کرده و در صفحه جدید روی «آوای انتظار» بزنید.
 
 
 
حال از فهرست نمایش داده شده یا جستجو، آهنگ پیشواز مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس گزینه فعالسازی را بزنید تا این آوا برایتان فعال شود.
 
فعال سازی آوای انتظار از طریق تلفن گویا
مشترکین همراه اول می‌توانند با تماس با شماره گویا 9990 نسبت به فعال سازی آوای انتظار همراه اول اقدام کنند. پس از شماره گیری و تماس از طریق گوشی تلفن همراه بایستی به ترتیب کلید 2، سپس 2، سپس 1، سپس 2، سپس 1، سپس 1 را وارد کنید.
 
در انتها بایستی کد آوای انتظار مورد نظر را درج و کلید مربع را بزنید. پس از پایان تماس، پیامکی مبنی بر فعالسازی آهنگ پیشواز دلخواه همراه اول را دریافت خواهید کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.