فناوری اطلاعات

October 15, 2023
15:52 یکشنبه، 23ام مهرماه 1402
کد خبر: 150555

نتفلیکس تا سال 2025 فروشگاه‌های فیزیکی خود را افتتاح خواهد کرد

این فروشگاه‌ها که Netflix House نام خواهند داشت، تجربه جدیدی از محتواهای اصلی این سرویس ارائه خواهند کرد.
 
 
 
 
سرویس‌های استریم معمولاً سعی می‌کنند با برنامه‌های جدید خود بهتر عمل کنند، اما نتفلیکس قصد دارد فروشگاه‌های فیزیکی خود را افتتاح کند. این فروشگاه‌ها که Netflix House نام خواهند داشت، تا سال 2025 در مکان‌هایی در ایالات‌متحده افتتاح خواهند شد و به طرفداران این شرکت تجربه‌ای فراتر از صفحه تلویزیون را ارائه می‌کنند.
 
«جاش سایمون»، معاون محصولات مصرفی نتفلیکس، به بلومبرگ توضیح داده است که فروشگاه‌های Netflix House قبل از گسترش به سراسر جهان، در دو شهر نامشخص در ایالات‌متحده آغاز به کار خواهند کرد. این فروشگاه‌ها اولین خرده‌فروشی‌های دائمی سرویس استریم نتفلیکس خواهند بود و فرهنگ مربوط به برنامه‌های اصلی آن را ترویج خواهند داد.
 
تجربه‌ای جدید از سریال‌های نتفلیکس
نتفلیکس درباره انتظارات طرفداران از این فروشگاه‌ها، به غیر از امکان خرید لباس‌های سریال Stranger Things و کارهای دیگر، جزئیات زیادی به اشتراک نگذاشته است. بااین‌وجود، هیجان‌انگیزترین تجربه‌ای که می‌تواند در این فروشگاه‌ها وجود داشته باشد احتمالاً به سریال محبوب Squid Game مربوط خواهد بود.
 
بلومبرگ توضیح می‌دهد که این فروشگاه‌ها به طرفداران اجازه خواهد داد تا «در دنیای برنامه‌های تلویزیونی موردعلاقه خود غوطه‌ور شوند، لباس بخرند، غذاهای مربوط به این برنامه‌ها را بخورند و شاید حتی یک بازی با موانع را امتحان کنند». درحال‌حاضر قرار است یک برنامه با زمان محدود که Squid Game: The Trials نام دارد، در ماه دسامبر در لس‌آنجلس برگزار شود. نتفلیکس گفته است که این برنامه «شامل چالش‌هایی خواهد بود که افراد با پیشروی در آن‌ها می‌توانند امتیاز جمع کنند.»
 
هنوز مشخص نیست که فروشگاه‌های نتفلیکس در چه مکان‌هایی قرار خواهند گرفت، اما می‌دانیم که آن‌ها شامل تجربیات زنده مختلفی مانند نمایش‌ها و رستوران‌ها خواهند بود.
 
درآمد کسب‌و‌کار تبلیغات نتفلیکس در سال 2023 که از مشترکین سرویس‌های تبلیغاتی آن حاصل می‌شود، تاکنون حدود 50 درصد از سطح انتظارات عقب افتاده است، اما فروشگاه‌های Netflix House ظاهراً کمتر با هدف درآمدزایی افتتاح خواهند شد و بیشتر جنبه بازاریابی دارند. دیزنی که رقیب نتفلیکس محسوب می‌شود نیز از سال‌ها پیش با ساخت پارک‌های موضوعی خود دست به اقدام مشابهی زده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.