تلفن همراه

گوشی

لوازم جانبی

December 2, 2023
12:33 شنبه، 11ام آذرماه 1402
کد خبر: 153240

نمایش طراحی قلم لمسی گلکسی S24 اولترا

منبع: زومیت

شایعه‌های تأییدنشده می‌گویند سامسونگ برای رونمایی سه گوشی گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا در اواخر دی‌ماه آماده می‌شود. درحالی‌که پیش‌تر رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا را دیده بودیم، حالا به‌لطف FCC به رندر قلم لمسی این گوشی نیز دسترسی داریم.

قلم لمسی گوشی گلکسی S24 اولترا سامسونگ

بر اساس گزارش مای‌اسمارت‌پرایس، تأیید قلم لمسی S-Pen توسط کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا نشان می‌دهد که رونمایی جدیدترین گوشی پرچمدار سامسونگ نزدیک است. ظاهراً این قلم لمسی از فناوری بلوتوث کم‌مصرف (BLE) پشتیبانی می‌کند و کاملاً مشابه قلم لمسی گلکسی S23 اولترا است.

در دیتابیس FCC مدلی از قلم لمسی را به رنگ خاکستری یا گرافیتی می‌بینیم. این قلم در مدل‌های مختلف گلکسی اس ۲۴ اولترا رنگ‌های متفاوتی خواهد داشت.

به گفته‌ی FCC قلم لمسی جدید سامسونگ شماره‌مدل EJ-PS928 و بازه‌ی فرکانسی ۲٬۴۰۲ تا ۲٬۴۸۰ مگاهرتز را دارد. طول این قلم ۱۰۴٫۶۴ میلی‌متر است.

سامسونگ احتمالاً جدیدترین گوشی پرچمدارش را همچون آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس به بدنه‌ی تیتانیومی مجهز می‌کند. فعلاً نمی‌دانیم که این تغییر باعث افزایش قیمت گوشی جدید سامسونگ می‌شود یا نه.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.