تلفن همراه

گوشی

December 15, 2023
15:25 جمعه، 24ام آذرماه 1402
کد خبر: 154410

آیفون به زوم ۱۰ برابری مجهز می‌شود

منبع: زومیت

اپل در نظر دارد از دوربین تله‌فوتوی پریسکوپی با زوم ۱۰ برابری در گوشی‌های آینده‌اش استفاده کند.

آیفون ۱۵ پرو مکس اولین پرچمدار اپل است که دوربین تله‌فوتو‌ی چهار منشوری با زوم ۵ برابری دارد. ظاهراً اپل قصد دارد که این قابلیت را بهبود ببخشد. شایعه‌ای وجود دارد که ادعا می‌کند کوپرتینویی‌ها در حال کار روی دوربین تله‌فوتو با زوم ۱۰ برابری هستند.

اپل برای انجام این کار LG Innotek را به عنوان یکی از تأمین‌کنندگان خود کنار می‌گذارد و آن را با یک شرکت چینی جایگزین می‌کند.

LG Innotek یکی از تأمین‌کنندگان لنز برای آیفون ۱۵ پرو مکس است، اما براساس یک گزارش، این سازنده به دلایل نامعلوم از لیست شرکا خارج خواهد شد.

در عوض، گفته می‌شود ICT که یکی از زیرمجموعه‌های شرکت Luxshare است، لنز جدید را برای مدل‌های آینده‌ی آیفون در اختیار اپل قرار خواهد داد.

این شایعه مشخص نمی‌کند که اپل چه زمانی زوم ۱۰ برابری را به مدل‌های آینده‌ی آیفون اضافه می‌کند، اما احتمالاً آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس نخواهند بود و گفته می‌شود هر دو گوشی آیفون با لنز تله‌فوتو با زوم ۵ برابری ارتقایافته عرضه می‌شوند.

گفته می‌شود LG Innotek یکی از تأمین‌کنندگانی است که فناوری دوربین زیر نمایشگر را برای اپل آزمایش می‌کند تا به این شرکت در دستیابی به آیفون بدون حاشیه کمک کند. درحال حاضر مشخص نیست که LG Innotek سفارشات هر دو بخش را از دست می‌دهد یا خیر.

با افزایش قیمت قطعات مورد استفاده در نسل بعدی گوشی‌های آیفون احتمالاً قیمت گوشی تغییراتی خواهد داشت.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.