گوشی

December 21, 2023
11:02 پنجشنبه، 30ام آذرماه 1402
کد خبر: 155164

مقاله‌های مرتبط مدل لامبورگینی ردمی K70 فردا از راه می‌رسد

منبع: zoomit

ردمی می‌گوید آمار فروش گوشی Redmi K70 در پنج دقیقه‌ی اول عرضه، از ۶۰۰ هزار دستگاه فراتر رفته است.

قیمت گوشی شیائومی ردمی معمولاً چندان زیاد نیست و این محصولات فروش موفقی تجربه می‌کنند. ردمی بیانیه‌ی جدیدی منتشر کرد مبنی‌بر اینکه فروش سری Redmi K70 در ۱۴ روز اول عرضه، از یک میلیون دستگاه فراتر رفته است.

سری ردمی K70 که در اواخر نوامبر ۲۰۲۳ (هفته دوم آذر) در چین رونمایی شد، از ابتدای دسامبر (۱۰ آذر) فروخته شد. ردمی می‌گوید که فروش این گوشی در پنج دقیقه‌ی اول عرضه، از ۶۰۰ هزار دستگاه فراتر رفته است. این عدد بیش از دو‌ برابر حجم فروش سری قبلی‌، یعنی ردمی K60 است. سری Redmi K70 از سریع‌ترین گوشی‌هایی است که فروش خود را از یک‌میلیون دستگاه بیشتر کرده است.

گوشی Redmi K70 سه مدل دارد: ردمی K70e و ردمی K70 و ردمی K70 پرو. پردازنده‌ها‌ی دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا و اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به‌ترتیب قدرت این دستگاه‌ها را تأمین می‌کنند.

این سری گوشی شیائومی ویژگی‌های هیجان‌انگیز دیگری مانند صفحه‌نمایش OLED با وضوح 2K و باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی و شارژ سریع ۱۲۰ وات دارد. علاوه‌براین، K70e و K70 و K70 Pro اولین گوشی‌های Redmi هستند که با اندروید ۱۴ و رابط‌ کاربری HyperOS عرضه می‌شوند.

قیمت گوشی Redmi K70 Pro تقریباً ۵۰۰ دلار است و قابلیت‌های چشمگیری نیز دارد. صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی OLED با وضوح 1440p حداکثر ۴۰۰۰ نیت روشنایی تولید می‌کند و نرخ نوسازی پویای ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد و رنگ‌های ۱۲ بیتی (در کل ۶۸٫۷ میلیارد رنگ) را تولید می‌کند.

گوشی‌های سری K Redmi با نام دیگری جهانی می‌شوند؛ بنابراین، احتمالاً K70 Pro در سطح جهانی به Poco F6 Pro 5G تغییر نام خواهد داد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.