گوشی

December 23, 2023
22:37 شنبه، 2ام دیماه 1402
کد خبر: 155389

دردسر «چشم‌نواز» شیائومی را در این عکس‌های جذاب ببینید

منبع: zoomit

ویوو تصاویر جدیدی از گوشی جدیدش با طراحی چشم‌نواز و متفاوت منتشر کرده است.

انتظار می‌رود گوشی iQOO Neo 9 در ۲۷ دسامبر (۶ دی) عرضه شود. شرکت سازنده این گوشی چند تیزر بسیار واضح در ویبو منتشر کرد. این تصاویر طراحی منحصر‌به‌فرد گوشی مذکور را از زوایای مختلف نمایش می‌دهند.

در تصاویر دیده می‌شود که آیکو نئو ۹ با طراحی‌های متفاوتی عرضه می‌شود. یکی از مدل‌های آن روکش شیشه‌ای مات دارد که با چرم مصنوعی ترکیب شده است. مدل دیگر شیشه‌ی ساده دارد و نسخه‌ی سوم به رنگ مشکی است و از شیشه‌ی فلوئوریت AG ساخته شده و اجازه نمی‌دهد اثر انگشت روی گوشی باقی بماند.

آیکو نئو ۹ پرو از تراشه‌ی دیمنسیتی ۹۳۰۰ بهره می‌برد. به نظر می‌رسد نتایج بنچمارک جدیدترین گوشی ویوو با دیگر دستگاه‌های مجهز به این تراشه هم‌خوانی دارد که در آزمون تک‌هسته‌ای بیش از ۲٬۲۰۰ امتیاز و در آزمون چند‌هسته‌ای بیش‌ از ۷٬۵۰۰ امتیاز کسب کرده‌اند.

هنوز قیمت گوشی جدید ویوو اعلام نشده است؛ اما با‌توجه‌به طراحی چشم‌نواز و متفاوت، در‌صورت قیمت‌گذاری مناسب می‌تواند رقیبی جدی برای مدل‌های گوشی شیائومی در چین باشد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.