تلفن همراه

گوشی

December 29, 2023
18:28 جمعه، 8ام دیماه 1402
کد خبر: 156034

رونمایی از گوشی ویوو V30 لایت با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و قیمت عجیب

منبع: زومیت

ویوو از گوشی میان‌رده‌ی جدیدش با نام V30 لایت و قیمتی عجیب رونمایی کرد.

شرکت ویوو از گوشی V30 لایت به عنوان اولین عضو خانواده‌ی V30 رونمایی کرد. گوشی جدید ویوو ۷٫۶۹ میلی‌متر ضخامت و ۱۹۰ گرم وزن دارد و در دو رنگ سبز تیره و رزگلد عرضه می‌شود.

ویوو V30 لایت از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۹۵ کوالکام قدرت می‌گیرد و ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد. این دستگاه رابط کاربری FuntouchOS 13 مبتنی بر اندروید ۱۳ را اجرا می‌کند، اما مشخص نیست که چند به‌روزرسانی اندروید را دریافت خواهد کرد.

براساس اطلاعات رسمی گوشی ویوو V30 لایت از صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی اولد (از نوع امولد) با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح +Full HD با حداکثر روشنایی ۱٬۱۵۰ نیت بهره می‌برد.

گوشی میان رده ویوو دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS)، دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج است. در جلوی گوشی دوربین ۵۰ مگاپیکسلی قرار دارد.

از دیگر نکات برجسته‌ی گوشی ویوو V30 لایت می‌توان به فلاش LED دایره‌ای به نام Aura Light، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، گواهی IP54، اتصال 5G و NFC اشاره کرد.

ویوو V30 لایت از باتری ۴٬۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۴۴ وات بهره می‌برد. قیمت گوشی مذکور در مکزیک حدود ۵۳۰ دلار است که بسیار عجیب به نظر می‌رسد. ویوو فعلاً عرضه‌ی گوشی در بازارهای دیگر را تأیید نکرده است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.