گوشی

January 4, 2024
0:31 پنجشنبه، 14ام دیماه 1402
کد خبر: 156684

رجزخوانی سامسونگ در آستانه رونمایی گلکسی S24: برای عصر جدید موبایل آماده شوید

منبع: zoomit

سامسونگ در فاصله‌ی کوتاه باقی‌مانده به مراسم آنپکد گفته است که گلکسی S24 عصر جدید صنعت موبایل را شروع می‌کند.

گوشی‌های هوشمند در سال‌های اخیر چندین نقطه‌ی عطف داشته‌اند و تکرار موارد مشابه آن‌ها، برای گوشی‌سازان بسیار دشوار شده است. سامسونگ یکی از شرکت‌هایی بوده که همواره نقشی پررنگی در این زمینه ایفا کرده است.

غول کره‌ای صنعت فناوری در آستانه‌ی مراسم آنپکد، ویدیو تبلیغاتی جدیدی منتشر کرده است که نوید آغاز «عصر جدید موبایل» را می‌دهد. سامسونگ در این ویدیو، رونمایی گلکسی S24 و به‌طور دقیق‌تر هوش مصنوعی گلکسی AI را با تولد گلکسی نوت و گوشی های تاشو مقایسه کرده است.

سامسونگ در ویدیو تبلیغاتی جدیدش به همه یادآوری کرده که یکی از نوآورترین شرکت‌های صنعت موبایل است و بسیاری از اولین‌ها را به خود اختصاص می‌دهد. در سال ۱۹۸۸ اولین گوشی سامسونگ با نام SH-100 عرضه شد و در سال ۱۹۹۹ شاهد رونمایی اولین گوشی تلویزیونی دنیا با نام SCH-M220 بودیم.

سامسونگ در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ با گلکسی نوت و گلکسی نوت ۲ نمایشگرهای غوطه‌ورکننده را معرفی کرد و سپس در سال ۲۰۱۴ با اضافه‌کردن گواهی ضدآب به گلکسی S5 خبرساز شد. این شرکت رونمایی سیستم پرداخت Samsung Pay در سال ۲۰۱۵ و رونمایی گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد در سال ۲۰۲۰ را جزو دیگر دستاوردهای مهمش به‌شمار می‌آورد.

گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۴ همچون گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ اولترا به‌شدت روی هوش مصنوعی متمرکز خواهد بود. یکی از قابلیت‌های جالب، Generative Edit است که از هوش مصنوعی برای ویرایش تصاویر استفاده می‌کند.

گلکسی S24 که در فهرست بهترین گوشی ها قرار می‌گیرد، به قابلیت ترجمه‌ی زنده‌ی تماس نیز مجهز خواهد بود. فعلاً قیمت گوشی های جدید سامسونگ اعلام نشده است. این شرکت سری گلکسی اس ۲۴ را ۲۷ دی‌ماه رونمایی خواهد کرد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.