تلفن همراه

گوشی

January 5, 2024
12:39 جمعه، 15ام دیماه 1402
کد خبر: 156826

S24 پلاس در اکثر کشورها به اسنپدراگون مجهز خواهد بود

منبع: zoomit

گلکسی S24 پلاس احتمالاً برخلاف گلکسی S24، در بسیاری از کشورها با پردازنده‌ی اسنپدراگون عرضه می‌شود.

سامسونگ در ۱۷ ژانویه (۲۷ دی) مراسم موردانتظار آنپکد ۲۰۲۴ را در آمریکا برگزار خواهد کرد. غول کره‌ای در این مراسم از گوشی‌های پرچمدار جایگزین گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا پرده برمی‌دارد.

پرچمدارهای فعلی سامسونگ تنها با پردازنده‌ی اسنپدراگون روانه‌ی بازار می‌شوند. طرفداران گوشی‌های سامسونگ که بسیاری از آن‌ها از پردازنده‌ی اگزینوس متنفر هستند، از این تصمیم سامسونگ خوشحال شدند.

چند ماه پیش، شایعاتی در رابطه با عرضه‌ی گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس در دو نسخه‌ با پردازنده‌ی اسنپدراگون و اگزینوس به‌گوش می‌رسید. حالا افشاگری در شبکه‌ی اجتماعی ایکس پستی جدید منتشر و در آن به عرضه‌ی گلکسی S24 پلاس در بسیاری از کشورها با پردازنده‌ی اسنپدراگون اشاره کرده است.

احتمالاً گلکسی S24 اولترا، گل سرسبد پرچمدارهای سامسونگ، تنها با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ عرضه شود اما گلکسی S24 با پردازنده‌ی اگزینوس ۲۴۰۰ روانه‌ی بسیاری از بازارها خواهد شد.

طبق اطلاعات فاش‌شده از خانواده‌ی گلکسی S24، احتمالاً سامسونگ از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، دوربین ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۳ برابری، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌ عریض و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی سلفی در گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس استفاده کند.

انتظار می‌رود پرچمدارهای جدید سامسونگ از قابلیت‌های هوش مصنوعی بهره ببرند و تمرکز سامسونگ در مراسم آنپکد روی هوش مصنوعی به‌کاررفته در خانواده‌ی گلکسی S24 باشد.

در پاییز سال ۲۰۲۳ دیدیم که اپل تغییری در قیمت آیفون های جدید یعنی آیفون ۱۵،‌ آیفون ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس نسبت به سری آیفون ۱۴ ایجاد نکرد؛ در همین راستا احتمالاً قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا هم تفاوت خاصی با قیمت گوشی های خانواده‌ی گلکسی S23 نداشته باشد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.