هوش مصنوعی چگونه پلتفرمهای CRM را مدرن سازی میکند
براساس مجموعهای از پیش بینیهای شرکت تحلیل ارزش-محور Valoir، در سال 2024 میلادی تعداد بیشتری از کسب و کارها به دلیل آگاهی بیشتر از پلتفرمهای مدرن داده مشتری (CDP) از مزایای این فناوری فراتر از بازاریابی صرف بهره میبرند.
پیش بینی مرکز Valoir برای سال 2024 مختص استفاده از دادهها در پلتفرمهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است. این رویکرد به گونهای تعریف شده است که ارایه دهندگان راهکارهای CRM بر یکپارچه سازی دادهها و هوش مصنوعی تاکید دارند تا از مزایای پلتفرمهای مدرن داده مشتری بهره ببرند و در این جریان مجموعهای از ابزارهای نرم افزاری که پایگاه داده مشتری یکپارچه ایجاد میکند، در اختیار میگیرند. مزایای جدید استفاده از هوش مصنوعی مبتنی بر پلتفرمهای CDP قابلیتهای مختلف از جمله گفتوگوهای فروش معنیدارتر و روشهای پیش بینی مبتنی بر داده از جمله چرخش کمتر برای مراکز ارایه خدمات را شامل میشود.
اتخاذ این رویکرد مبتنی بر داده به این معنی خواهد بود که تیم فروش و تیم خدمات مشتری به صورت همزمان میتوانند در هنگام خدمات رسانی به مشتریان به صورت سریعتر، پاسخگوتر و هوشمندتر عمل کنند. اگرچه پلتفرمهای مدرن داده مشتری برای سالهای طولانی حضور داشتهاند، ولی گزارش جدید خاطرنشان کرده است که توانایی فعلی برای یکپارچه سازی، عادی سازی و استفاده از دادههای قابل اعتماد به کسب و کاها این امکان را میدهد تا از الگوریتمهای هوش مصنوعی و گردشهای کاری هوشمند برای ارایه ارزش با سرعت مورد نیاز استفاده شود.
منبع: zdnet.com
ترجمه: همکاران سیستم