تلفن همراه

گوشی

January 30, 2024
15:38 سه شنبه، 10ام بهمنماه 1402
کد خبر: 159582

گلکسی A55 سامسونگ میان‌رده‌ای برای تسلط بر بازار

منبع: زومیت

گوشی‌های میان‌رده‌ی نسل جدید سامسونگ احتمالاً در آینده‌ای نزدیک رونمایی خواهند شد.

اکنون که سامسونگ سری گلکسی S24 را معرفی کرده، در‌ حال آماده‌ شدن برای رونمایی مدل‌های جدید بهترین گوشی میان‌ رده خود است.

سامسونگ قبل از عرضه‌ی گلکسی زد فلیپ ۶ و گلکسی زد فولد ۶، گوشی‌های گلکسی A35 و گلکسی A55 را عرضه خواهد کرد. با توجه به یک‌سری اسناد فاش‌شده، این گوشی‌ها به تاریخ عرضه نزدیک شده‌اند.

به گزارش مای‌اسمارت‌پرایس، گلکسی A35 و گلکسی A55 در دیتابیس‌هایی دیده شده‌اند که معمولاً گوشی‌‌ها قبل از رسمی‌ شدن ظاهر می‌شوند. هر دو گوشی به‌ترتیب با شماره‌مدل‌های SM-A356E/DS و SM-A556E/DS در دیتابیس BIS هند (دفتر استانداردهای هند) مشاهده شده‌اند.

گلکسی A35 و گلکسی A55 با شماره مدل‌های SM-A356E/DS و SM-A556E/DS در پایگاه‌داده وب‌سایت گواهی BIS هند
هر دو گوشی که در هند عرضه می‌شوند، دارای اتصال 5G و دو جایگاه سیم‌کارت خواهند بود. گلکسی A35 در وب‌سایت اماراتی سامسونگ نیز مشاهده شده است.

تصاویر فاش‌شده از گلکسی A55 نشان می‌دهد این گوشی اولین دستگاه از سری گلکسی A خواهد بود که دارای قاب فلزی است.

قاب فلزی گلکسی A55 در سه رنگ آبی، صورتی و مشکی
گلکسی A55 همچنین دارای دوربین سه‌گانه خواهد بود. این دستگاه دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، دوربین پشتی اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی خواهد بود.

گلکسی A55 از پردازنده‌ی Exynos 1480 با تراشه‌ی گرافیکی Xclipse 530 استفاده می‌کند. این گوشی دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی و شارژ سریع ۲۵ واتی خواهد بود. فعلاً نه قیمت گوشی گلکسی A55 را می‌دانیم و نه قیمت گوشی سامسونگ گلکسی A35 برایمان مشخص است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.