بازی

فناوری اطلاعات

June 18, 2024
10:43 سه شنبه، 29ام خردادماه 1403
کد خبر: 168214

خداحافظی مدیر ارشد مارکتینگ ایکس‌باکس

منبع: Zoomit

به دنبال استعفای مدیر بازاریابی ایکس‌باکس، مایکروسافت گیمینگ روند بازاریابی خود را تغییر می‌دهد.

جرت وست، مدیر بازاریابی ایکس‌باکس برای بار دوم از مایکروسافت استعفا داد تا به‌عنوان مدیر ارشد مالی و رئیس بخش توسعه‌ی بازار به روبلاکس بپیوندد.

وست از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۱ در بخش بازاریابی ایکس‌باکس مشغول به کار بود و پس از ترک مایکروسافت در سال ۲۰۱۱، به‌عنوان رئیس بازاریابی به نتفلیکس پیوست. وست پس از هفت سال حضور در نتفلیکس، از اواخر ۲۰۱۹ مجدداً به مایکروسافت بازگشت.

حضور دوباره‌ی وست در مایکروسافت، به بهانه‌ی رهبری تیم بازاریابی ایکس باکس برای معرفی کنسول‌های ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس بود.

با خداحافظی وست از تیم بازاریابی مایکروسافت، این غول فناوری آمریکایی تصمیم دارد که تیم‌های بازاریابی مایکروسافت گیمینگ را تغییر دهد و یک تیم مرکزی جدید تحت مدیریت کرستن وارد، معاون بازاریابی یکپارچه ایکس‌باکس، ایجاد کند.

به گفته‌ی فیل اسپنسر، مدیرعامل مایکروسافت گیمینگ، بازاریابی بازی به بخش محتوای بازی و استودیو که توسط مت بوتی هدایت می‌شود، منتقل خواهد شد. همچنین، بخش بازاریابی ایکس‌باکس نیز، تحت نظارت کریس لی، به بخش دیگری در ایکس‌باکس منتقل می‌شود.

از ابتدای سال جاری، ایکس‌باکس علاوه بر وست، یک مدیر کلیدی دیگر خود را نیز از دست‌ داده است. با استعفای کریم چودری، رئیس سابق فناوری‌های نوظهور ایکس‌باکس، در ۶ آوریل (۱۸ فروردین)، مایکروسافت دست به ایجاد تغییرات مشابه چیزی که الان در نظر دارد، زد؛ تغییراتی که تیمِ سابق چودری را به بخش سخت‌افزار ایکس‌باکس منتقل کرد.

با گذشت نزدیک به هشت ماه از تغییرات سازمانی بزرگ مایکروسافت گیمینگ و ارتقای سارا باند به ریاست ایکس‌باکس و مت بوتی به ریاست استودیوها و محتواهای بازی ایکس‌باکس، این جدیدترین تغییرات در بخش بازاریابی ردموندی‌ها است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.