اپلیکیشن

تلفن همراه

September 15, 2024
16:15 یکشنبه، 25ام شهریورماه 1403
کد خبر: 173697

روش جدید اسپاتیفای برای جلوگیری از ثبت آهنگ‌های کودکانه در پروفایل موسیقایی والدین

منبع: Zoomit

کاربران اسپاتیفای در سه کشور جهان اکنون می‌توانند فهرست‌های پخش مستقل و مخصوص کودکان زیر ۱۳ سال را ایجاد کنند.

اگر کودکان بارها و بارها درخواست پخش آهنگ‌های مخصوص سن خود را داشته باشند، الگوریتم اسپاتیفای، درخواست را تشخیص و آهنگ‌های مشابه را در پروفایل والدین پیشنهاد می‌دهد. پلتفرم مذکور برای برای حل این مشکل، اپلیکیشنی اختصاصی برای کودکان منتشر کرد و سال گذشته نیز قابلیتی برای حذف لیست‌های پخش خاص از پروفایل کاربران به پلتفرم مذکور اضافه شد. اکنون اسپاتیفای برنامه‌ی آزمایشی را در سه کشور راه‌اندازی کرده است تا حساب‌های کاربری مدیریت‌شده را برای کاربران زیر ۱۳ سال مورد بررسی قرار دهد.

حساب‌های کاربری مدیریت‌شده‌ی اسپاتیفای به والدین و سرپرستان اجازه می‌دهد محتوای دردسترس برای شنوندگان جوان و کودکان را ازطریق کنترل‌های درون‌برنامه‌ای کاربردی‌تر مانند مدیریت پخش تصاویر متحرک روی کاور آهنگ، ویدیوها و محتوایی که برچسب صریح دارند، تنظیم کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند با استفاده از ویژگی جدید اسپاتیفای تصمیم بگیرند آیا شنونده‌ی جوان یا کودکان قادر به پخش آهنگ‌ها یا آثار هنرمندان خاصی باشند یا خیر.

قابلیت جدید اسپاتیفای برای اکانت‌های والدین، درحال‌حاضر برای کاربرانی که طرح Premium Family دارند، در کشورهای دانمارک، نیوزلند و سوئد دردسترس قرار گرفته است.

هنوز هیچ اطلاعاتی درمورد تاریخ فعال‌سازی ویژگی مذکور برای مشترکان سرویس Premium Family سایر کشورها ازجمله ایالات‌ متحده وجود ندارد. باید اشاره کنیم هزینه‌ی ماهانه‌ی سرویس مذکور ۲۰ دلار است.

حذف آهنگ‌های کودکانه از فهرست پخش اسپاتیفای، احتمالاً بزرگ‌ترین مشکلی نیست که والدین با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند، اما دردسترس بودن قابلیت مذکور می‌تواند برای ترغیب تعداد بیشتری از کاربران به ارتقای طرح اشتراکی کافی باشد و همچنین زمینه را برای ایجاد حساب‌های کاربری مستقل کودکان فراهم کند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.