هوش مصنوعی

September 15, 2024
16:40 یکشنبه، 25ام شهریورماه 1403
کد خبر: 173704

افزایش درآمد 83 درصد تیم‌های فروش سازمانی به کمک هوش مصنوعی

منبع: همکاران سیستم

براساس «گزارش وضعیت فروش سلزفورس 2024» مشخص شد تیم‌های فروش در حال ادغام ابزارها و بهبود امنیت داده‌ها برای درک مزایای هوش مصنوعی هستند. کارشناسان در تازه‌ترین مطالعه خود 5500 متخصص فروش در سراسر جهان را مورد نظرسنجی قرار دادند و در پایان به نتایج قابل توجهی دست یافتند.

به گفته کارشناسان، فشار بازار و بهره وری پایین نگرانی‌های فراوانی را برای فروشندگان ایجاد کرده است. با این حال تیم‌های فروش همچنان تلاش می‌کنند چالش‌های موجود برای ادامه رشد فعالیت‌های خود را پشت سر بگذارند. طبق گزارش منتشر شده 79 درصد تیم‌های فروش طی 12 ماه گذشته درآمد خود را افزایش داده‌اند. علاوه بر این 82 درصد از متخصصان فروش نسبت به استراتژی رشد در این بازه زمانی اطمینان کامل دارند.

این مطالعه در بخش دیگر نشان داد 84 درصد فروشندگان به این نتیجه رسیده‌اند که فروش به کمک شرکا تاثیر بیشتری بر میانگین درآمد آنها نسبت به سال قبل داشته است و همچنین 89 درصد آنها اعلام کردند که هم اکنون از شرکای مختلف برای فروش محصولات خود استفاده می‌کنند.

این بررسی‌ها نشان داد از هر پنج تیم فروش در عرصه جهانی چهار گروه در حال آزمایش یا اجرای کامل هوش مصنوعی هستند. مهم‌ترین مزایای هوش مصنوعی برای گروه‌های فعال در بخش فروش مربوط به کیفیت و دقت داده‌های فروش می‌شود. در این میان 83 درصد مدیران در بخش فروش گزارش دادند که طی سال گذشته به کمک هوش مصنوعی شاهد افزایش درآمدهای خود بوده‌اند و در مقابل 66 درصد تیم‌ها اعلام کردند فعالیت یک سال گذشته خود را بدون این فناوری پیش برده‌اند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.